Rattateave
Anname kasulikke näpunäiteid rehvide pika kasutusaja tagamiseks ning olulist teavet turvisemustri minimaalse sügavuse ja rehvirõhu kohta.
Rehvi turvisemuster
Minimaalse turvisemustri sügavuse mõõtmine
Rehvide turvisemustri soontest leiate väiksed 1,6 mm kõrgused kulumismärgid – need näitavad kohustuslikku minimaalselt turvisemustri sügavust. Võrreldes neid oma rehvidega näete, kui kulunud teie rehvid on. Samuti võite soontes hoida 1-eurost münti – mündi kuldne serv on 4 mm lai ja vastab seega meie soovitatud talve- ja aastaringsete rehvide minimaalsele turvisemustri sügavusele. Suverehvide puhul soovitame sügavusena vähemalt 3 mm*. See tabel sisaldab eri riikides soovitatud minimaalset turvisemustri sügavusi.
See illustratsioon näitab, kuidas kulunud talverehvid pidurdusteekonda mõjutavad.
Rehvinõuanne
Oleme kokku pannud mõned praktilised näpunäited rehvide pika tööea tagamiseks.
Rehvinõuanne
Oleme kokku pannud mõned praktilised näpunäited rehvide pika tööea tagamiseks.
Rehvirõhk
Hoiatustuli
Liiga madal rehvirõhk või rehvirõhu languse indikaatori tõrge
Kas hoiatustuli põleb? Siis on ratta rehvirõhk tõenäoliselt langenud või on rehvil struktuurne kahjustus. Sõitke aeglasemalt, vältige tugevaid pööramis- ja pidurdamismanöövreid ning kontrollige rehve niipea kui võimalik. Kõik on korras, ent hoiatustuli endiselt põleb? Laske töökojal süsteemi kontrollida. Lisateavet hoiatustule kohta leiate omaniku käsiraamatust.
Rehvirõhu jälgimissüsteem
Väiksem kulumine ja suurem sõidumugavus
Liiga madal rehvirõhk viib kiiresti rehvikahjustusteni – see on paljude isikukahjuga lõppevate õnnetuste põhjus. Alates 2014. aasta novembrist paigaldame kõigile uutele Volkswageni sõiduautomudelitele rehvirõhu jälgimissüsteemi juba tehases.