Volkswageni linnamaasturid

Suurim mudelivalik oma klassis

Tutvuge Volkswageni linnamaasturite perekonnaga. Ükskõik, milline on teie elustiil – teile sobiv maastur on valikus olemas. Igaüks neist on loodud teid inspireerima ning andma teile jõudu ja kindlustunnet. Meie väikemaasturid pakuvad enesekindlust, et minna kaugemale. Keskmise suurusega maasturid sobivad hästi peredele ja suured maasturid neile, kes soovivad saada kõike ja veel natuke enamat.

Väikemaasturid – krossoverid

T‑Cross, Taigo ja T‑Roc

T‑Cross, Taigo ja T‑Roc on meie väikesed linnamaasturid, mida te lihtsalt tahate. Mitmekülgsus ja kompaktsus teevad meie väikemaasturid põhjusega populaarseks. Need on täis uusimat tehnoloogiat ning on keskmisest sedaanist avaramad, samuti on mudelid kohandatavad ja stiilsed, mistõttu on neid raske endale võtmata jätta.

T-Cross

T‑Crossile on raske ei öelda. Soov seda endale saada tekib lihtsalt peale vaadates. Pilkupüüdev stiil ja funktsionaalne disain – see on ülim väikemaastur. Tänu tipptasemel ühenduvusele ja erakordsele mitmekülgsusele on mudelid loodud teid elegantset sihtkohta viima.

Uus Taigo

Taigo on eriline, sest ta on esimene Volkswageni kupeemaastur. See paikneb VW mudelivalikus T-Crossi ja T-Roci vahel – sel on T-Crossiga sarnased põhimõtted, kuid veidi pikem kere ja palju elegantsem katusejoon. See keskendub ühenduvusele, stiilile ja isikupärastamise võimalustele.

Uus T‑Roc

Enesekindlus on kõige olulisem ning uue T‑Rociga saate ennast tõeliselt väljendada. Unustage status quo ja tundke täielikku vabadust rooli taga tänu selle iseloomulikule R-Line’i stiilile. Luukpära energilisuse ja väikemaasturi rafineerituse kombinatsioon tähendab, et olete alati õigel ajal õiges kohas.

Keskmise suurusega linnamaasturid

Tiguan, Allspace, elektriline ID.4 ja ID.5

Meie keskmise suurusega maasturid sobivad ideaalselt peredele või neile, kes soovivad veidi rohkem luksust, ning on ideaalne valik meie väikemaasturite ja meie suurema maasturi Touaregi vahel. Nagu noored, kellel on palju tõestada, on need loodud teie kõrval kasvama, kohanema ja elu nautima. Seega tervitage Tiguani, Allspace’i ja ID.4, ID.5.

Tiguan

Tee ei tohiks olla hirmuäratav koht. Uus Tiguan on keskmise suurusega linnamaastur, mis on täis tehnikat, et saaksite oma maanteehirmud ületada ja iga sõidu täieliku enesekindlusega ette võtta. Tiguan on saadaval bensiini-, diisel- või pistikhübriidmootoriga.

Avastage elektriline ID.4

Revolutsiooniline uus ruumikontseptsioon pakub teile vabadust. Inspireeriv elektriline sooritus ning käepärane kasutamine, mis teeb kõik niivõrd lihtsaks. Uus ID.4: jõuline nagu maastur, säästlik nagu ID. 

Uus ID.5
Peagi saadaval
 

Elektriline ID.5 on Volkswageni esimene elektriline kupeemaastur. See on parimate funktsioonidega täiselektriline tippmudel. Uus ID.5 ja nelikveoga sportlik ID.5 GTX inspireerivad ilmeka disaini, ühe laadimisega pika sõiduulatuse ja värskeima tarkvarapõlvkonnaga. 

Uus Allspace
 

Allspace on üks mitmekülgne sõiduk – see on suurte seiklusunistustega maastur. Ja õigustatult: kaks lisaistet tagaosas (ainult siis, kui seda vajate), saadaolev 4MOTION nelikvedu ja suur hulk lisavarustusse kuuluvaid abifunktsioone teevad sõidust unustamatu elamuse, mida tuleb ise kogeda.

Suur linnamaastur

Touareg

Pärast aastatepikkust pühendumist ja hoolikat meistritööd oleme lõpuks avastanud luksusmaasturi salajase koostisosa – ja see peitub Touaregis. See suur maastur ühendab sujuvalt vajadused ja naudingud, et saavutada võrratu kvaliteet ja mugavus ning sellele vastav ruumikus. Valige lisavarustus, millest te unistadagi ei osanud, näiteks ventilatsiooniga massaažiistmed ja Innovision Cockpit.V olkswagen Touareg on saadaval võimsate V6-bensiini-, diisel- ja hübriidmootoritega ning 4Motion nelikveoga.

Tehnilised andmed

Leidke endale parim maastur

Leidke <b>endale parim maastur</b><br>

T‑Cross

Taigo

T-Roc

Tiguan

Allspace

Touareg

Maksimaalne võimsus: 70 - 110 kW

Maksimaalne võimsus: 70 - 110 kW

Maksimaalne võimsus: 81 - 221 kW

Maksimaalne võimsus: 110 - 235 kW

Maksimaalne võimsus: 110 - 180 kW

Maksimaalne võimsus: 170 - 340 kW

Maksimaalne pöördemoment: 250 Nm

Maksimaalne pöördemoment: 250 Nm 

Maksimaalne pöördemoment: 400 Nm 

Maksimaalne pöördemoment: 250 - 420 Nm

Maksimaalne pöördemoment: 250 - 400 Nm

Maksimaalne pöördemoment: 450 - 600 Nm

Kütusekulu (kombineeritud tsükkel): 5,7–6,2 l / 100 km

Kütusekulu (kombineeritud tsükkel): 5,4 - 6,1 L/100 km 

Kütusekulu (kombineeritud tsükkel): 5,2 - 7,9 L/100 km 

Kütusekulu (kombineeritud tsükkel): 5,1 - 9,8 L/100 km

Kütusekulu (kombineeritud tsükkel): 5,2 - 9,0 L /100 km

Kütusekulu (kombineeritud tsükkel): 8,0 - 11,0 L/100 km

Pakiruumi maht: 385 l

Pakiruumi maht: 438 l

Pakiruumi maht: 445 l

Pakiruumi maht: 520 l

Pakiruumi maht: 700 - 760 l

Pakiruumi maht: 810 l

Jõuülekanne: Esivedu

Jõuülekanne: Esivedu

Jõuülekanne: Esivedu

Jõuülekanne: esivedu ja nelikvedu

Jõuülekanne: esivedu ja nelikvedu

Jõuülekanne: nelikvedu

Pikkus: 4235 mm 

Pikkus: 4271 mm

Pikkus: 4251 mm

Pikkus: 4511 mm 

Pikkus: 4728 mm 

Pikkus: 4878 mm 

Kõrgus: 1584 mm

Kõrgus: 1518 mm 

Kõrgus: 1584 mm 

Kõrgus: 1684 mm

Kõrgus: 1686 mm

Kõrgus: 1717 mm

Istmeid: 5

Istmeid: 5

Istmeid: 5

Istmeid: 5

Istmeid: 5 (valikuliselt 7)

Istmeid: 5

Maksimaalne võimsus: 70 - 110 kW

Maksimaalne pöördemoment: 250 Nm

Kütusekulu (kombineeritud tsükkel): 5,7–6,2 l / 100 km

Pakiruumi maht: 385 l

Jõuülekanne: Esivedu

Pikkus: 4235 mm 

Kõrgus: 1584 mm

Istmeid: 5

Elektrimaasturid

<b>Elektrimaasturid</b><br>

ID.4

ID.4 GTX

ID.5

ID.5 GTX

Maksimaalne võimsus: 109 - 150 kW*

Maksimaalne võimsus: 220 kW*

Maksimaalne võimsus: 128 - 150 kW*

Maksimaalne võimsus: 220 kW*

Maksimaalne aku mahtuvus bruto/neto: 82/77 kWh **

Maksimaalne aku mahtuvus bruto/neto: 82/77 kWh **

Maksimaalne aku mahtuvus bruto/neto: 82/77 kWh **

Maksimaalne aku mahtuvus bruto/neto: 82/77 kWh **

Elektriline sõiduulatus (kombineeritud tsükkel): 345 – 520 km

Elektriline sõiduulatus (kombineeritud tsükkel): 480 km

Elektriline sõiduulatus (kombineeritud tsükkel): 450 - 520 km

Elektriline sõiduulatus (kombineeritud tsükkel): 490 km

Pakiruumi maht: 543 l

Pakiruumi maht: 543 l

Pakiruumi maht: 549 l

Pakiruumi maht: 549 l

Jõuülekanne: Tagavedu

Jõuülekanne: Nelikvedu

Jõuülekanne: Tagavedu

Jõuülekanne: Nelikvedu

Pikkus: 4584 mm 

Pikkus: 4582 mm 

Pikkus: 4582 mm 

Pikkus: 4582 mm

Kõrgus: 1640 mm

Kõrgus: 1637 mm

Kõrgus: 1637 mm

Kõrgus: 1637 mm

Istmeid: 5

Istmeid: 5

Istmeid: 5

Istmeid: 5

Maksimaalne võimsus: 109 - 150 kW*

Maksimaalne aku mahtuvus bruto/neto: 82/77 kWh **

Elektriline sõiduulatus (kombineeritud tsükkel): 345 – 520 km

Pakiruumi maht: 543 l

Jõuülekanne: Tagavedu

Pikkus: 4584 mm 

Kõrgus: 1640 mm

Istmeid: 5

suv ev

Volkswageni maasturi ostmine pole eales nii lihtne olnud

Tellimuse järgi toodetud autodest kuni laoautode ja pakkumisteni – oleme siin, et aidata teil enda jaoks õige valik teha.

 

 

 

 


* Elektriauto kõrgepingeaku mahtuvust väljendatakse bruto- ja netomahtuvusena. Brutomahtuvus tähendab kõrgepingeaku kogu füüsilist mahtuvust. Et akut iseenesliku tühjenemise vastu kaitsta, tööaega pikendada ja hädakäivituse jaoks reservi pakkuda, on kasutatav mahtuvus tehniliselt piiratud. Seda kasutatavat mahtuvust nimetataksegi netomahtuvuseks.

** Maksimaalne väljundvõimsus on tuvastatud UN-GTR.21 järgi ning seda on võimalik kasutada max 30 sekundit. Konkreetses sõiduolukorras saadaolev võimsus sõltub muutuvatest teguritest, näiteks välistemperatuurist, kõrgepingeaku temperatuurist, laetusest ja kliimaseadme kasutamisest või kõrgepingeaku füüsilisest vananemisest. Eriti on maksimaalse väljundvõimsuse saavutamiseks vaja, et kõrgepingeaku temperatuur jääks 23–50 °C vahele ning laetus oleks > 88%. Kõrvalekalded eriti just eelmainitud parameetritest võivad viia võimsuse vähenemiseni, kuni maksimaalse väljundvõimsuse saavutamatuseni. Aku temperatuuri saab teataval määral kaudselt mõjutada lisakliimaseadme funktsiooniga ning muu hulgas on laadimistase sõidukis reguleeritav. Hetkel saadaolevat võimsust näidatakse sõiduki võimsuskuval. Kõrgepingeaku parima võimaliku kasutusmahtuvuse hoidmiseks soovitame igapäevakasutuses seada aku laadimispiiriks 80% (seda saab muuta 100% peale näiteks enne pikamaasõite).