A black VW Golf 5 2.0 TDI with all-season tyres drives on the road
A black VW Golf 5 2.0 TDI with all-season tyres drives on the road
A black VW Golf 5 2.0 TDI with all-season tyres drives on the road
A black VW Golf 5 2.0 TDI with all-season tyres drives on the road

Hästi varustatud ning ette valmistatud peaaegu igaks ilmaks: Volkswageni aastaringsed ja erirehvid

Hästi varustatud ning ette valmistatud peaaegu igaks ilmaks: Volkswageni aastaringsed ja erirehvid

Tahate säästa end rehvivahetusest, plaanite maastikusõiduga reisi või soovite vallutada suusakuurordini viivad jäised teed? Siis olete õiges kohas.

Tahate säästa end rehvivahetusest, plaanite maastikusõiduga reisi või soovite vallutada suusakuurordini viivad jäised teed? Siis olete õiges kohas.

Teie lahendus terveks aastaks

Aastaringsed rehvid

Tuntud ka kui iga ilma rehvid: aastaringsed rehvid liidavad endas tasakaalustatud omadused nii suvisteks kui ka talvisteks ilmastikutingimusteks.

Teil ei ole vaja teist rehvikomplekti ning neid ei pea ka vahetama – kõlab päris hästi. Aastaringsed rehvid on kompromiss, nendes on kombineeritud suve- ja talverehvide omadused. Siiski on need sõiduomaduste poolest tavaliselt kehvemad kui spetsiaalsed suve- või talverehvid. Kompromiss on tehtud disainis: kas talviseid või märja ilma sõiduomadusi on parandatud teise poole arvel.

A blue VW Golf GTD with all-season tyres drives on a wet roadway and whirls up water

Moodsatel rehvidel on kohandatud lamellid ja optimeeritud turvisemuster. See toob kaasa märkimisväärselt paremad omadused märgades tingimustes, juhitavuses ning tee ja rehvi kokkupuutel tekkinud müras, eriti maanteel suure kiirusega sõites.

Üldiselt on aastaringsed rehvid tänapäeval heade või väga heade talviste omadustega. Tänu erilisele suurte soontega turvisemustrile suudavad need vett ja lund kiiremini kõrvale juhtida.  Siiski, suvise sooja temperatuuriga tähendab see, et sõiduki nobedus kurvides kahaneb ning pidurdusteekond on pikem. Kui valite oma Volkswagenile sellegipoolest aastaringsed rehvid, peavad need olema märgisega M+S, 3PMSF või lumehelbe sümboliga, just nagu talverehvid. Tootjate nimetused nagu „All weather“ (igaks ilmaks) või „All season“ (igaks aastaajaks) ning ka erisümbolid ilmastiku kohta (lumehelves, leht, päike ja vihmapiisk) rehvi külgseinal viitavad sellele, et rehvid on sobilikud igaks aastaajaks.

Rattad alla ja teele

Leidke just teile õige velje ja rehvi kombinatsioon

Meie rattad pole ainult visuaalselt ja tehniliselt teie sõiduki jaoks kohandatud, neid iseloomustab ka täiusliku sobivusega velje ja rehvi kombinatsioon. Teie lõikate kasu suuremast turvalisusest, modernsest disainist ja rangest kontrollist.

A grey Golf GTI TCR with complete wheels from a Volkswagen Partner on a racetrack

Kohtadele, valmis olla, start!

Siserehvid

Silerehvid on ilma mustrita võidusõidurehvid, mida saab kasutada kuival rajal õige temperatuuri juures. Need pärinevad autospordimaailmast ning neid müüakse üldjuhul ainult võidusõiduloa omanikele.

Turvalisus, eriti märgades, lörtsistes ja lumistes oludes, sõltub tõepoolest rehvi turvisemustrist, eriti mustri sügavusest. Silerehvide haarduvus väheneb oluliselt märgadel pindadel ja jahedamal temperatuuril – auto võib kaotada juhitavuse ning vesiliu oht kasvab.

A white VW GTI vehicle with slicks drives on a racetrack during a Volkswagen Driving Experience training

Alates 2009. aastast on silerehvid autospordis taas lubatud, mistõttu on need naasnud ka vormel 1 sarja. Need võimaldavad kuivadel võidusõiduradadel saavutada paremat haarduvust ja külghaarduvust. Kuna silerehve müüakse üldjuhul ainult võidusõiduloa omanikele, on meil teile pakkuda kaks alternatiivi.

  • Poolsilerehvid, mis on heaks kiidetud tavapäraseks teel kasutamiseks:
    loodud peamiselt võidusõidurajal kasutamiseks, kuid sobilikud ka maanteele.
  • Sportrehvid maanteerehvidena:
    sagedasteks võidusõiduraja külastusteks.

Täisvõimsus sissetallatud radadest kaugemal

Maastikurehvid

Minevikus loodi maastikurehve peamiselt maal kasutamiseks. Nüüd on neist saanud aga igakülgsed rehvid lõbu- ja vabaajasõitude tegijatele. Maastikusõiduks sobilike rehvide puhul on oluline mõelda turvisemustrile ning tingimustele piirkonnas, kus soovite sõita. Igale pinnasele on oma muster: olgu tegemist kivise, kõva, mudase, pehme või liivase pinnasega. Neil kõigil on tugevdatud väliskumm, mis tagab kaitse põrutuste ja külgmiste vigastuste vastu.

A VW Polo R WRC with studs on an icy road during a Rally Race

Suurem haarduvus isegi jäistel teedel

Naastrehvid

Täiendavad naastud talverehvide turvisemustris on loodud parandama haarduvust, eriti jäistel teedel. Saksamaal on naastrehvid üldjuhul keelatud, kuid mõnedes riikides on need konkreetsetel aastaaegadel lubatud.

Naastrehvidel on äärmuslikes talvistes ilmatingimustes palju eeliseid. Siiski pikeneb pidurdusteekond ja väheneb haarduvus kuival teepinnal. Turvises paiknevad naastud ulatuvad mustrist 1,5–2 mm välja ning koormavad teed palju rohkem kui tavapärased kummirehvid, mistõttu on need Saksamaal lubatud vaid erijuhtudel.

Kui plaanite näiteks suusapuhkust Austrias, siis naastrehve on seal konkreetsetel tingimustel lubatud kasutada oktoobri algusest kuni mai lõpuni. Siiski peate kinni pidama kiiruspiirangutest, milleks linnast väljas on 80 km/h ning kiirteel 100 km/h.

Your browser is outdated!

Please get a decent browser here or there