Hästi varustatud ning ette valmistatud peaaegu igaks ilmaks: Volkswageni aastaringsed ja erirehvid
Tahate säästa end rehvivahetusest, plaanite maastikusõiduga reisi või soovite vallutada suusakuurordini viivad jäised teed? Siis olete õiges kohas.
Teie lahendus terveks aastaks
Aastaringsed rehvid
Tuntud ka kui iga ilma rehvid: aastaringsed rehvid liidavad endas tasakaalustatud omadused nii suvisteks kui ka talvisteks ilmastikutingimusteks.
Teil ei ole vaja teist rehvikomplekti ning neid ei pea ka vahetama – kõlab päris hästi. Aastaringsed rehvid on kompromiss, nendes on kombineeritud suve- ja talverehvide omadused. Siiski on need sõiduomaduste poolest tavaliselt kehvemad kui spetsiaalsed suve- või talverehvid. Kompromiss on tehtud disainis: kas talviseid või märja ilma sõiduomadusi on parandatud teise poole arvel.
Moodsatel rehvidel on kohandatud lamellid ja optimeeritud turvisemuster. See toob kaasa märkimisväärselt paremad omadused märgades tingimustes, juhitavuses ning tee ja rehvi kokkupuutel tekkinud müras, eriti maanteel suure kiirusega sõites.
Üldiselt on aastaringsed rehvid tänapäeval heade või väga heade talviste omadustega. Tänu erilisele suurte soontega turvisemustrile suudavad need vett ja lund kiiremini kõrvale juhtida. Siiski, suvise sooja temperatuuriga tähendab see, et sõiduki nobedus kurvides kahaneb ning pidurdusteekond on pikem. Kui valite oma Volkswagenile sellegipoolest aastaringsed rehvid, peavad need olema märgisega M+S, 3PMSF või lumehelbe sümboliga, just nagu talverehvid. Tootjate nimetused nagu „All weather“ (igaks ilmaks) või „All season“ (igaks aastaajaks) ning ka erisümbolid ilmastiku kohta (lumehelves, leht, päike ja vihmapiisk) rehvi külgseinal viitavad sellele, et rehvid on sobilikud igaks aastaajaks.
Rattad alla ja teele
Leidke just teile õige velje ja rehvi kombinatsioon
Meie rattad pole ainult visuaalselt ja tehniliselt teie sõiduki jaoks kohandatud, neid iseloomustab ka täiusliku sobivusega velje ja rehvi kombinatsioon. Teie lõikate kasu suuremast turvalisusest, modernsest disainist ja rangest kontrollist.
Kohtadele, valmis olla, start!
Siserehvid
Silerehvid on ilma mustrita võidusõidurehvid, mida saab kasutada kuival rajal õige temperatuuri juures. Need pärinevad autospordimaailmast ning neid müüakse üldjuhul ainult võidusõiduloa omanikele.
Turvalisus, eriti märgades, lörtsistes ja lumistes oludes, sõltub tõepoolest rehvi turvisemustrist, eriti mustri sügavusest. Silerehvide haarduvus väheneb oluliselt märgadel pindadel ja jahedamal temperatuuril – auto võib kaotada juhitavuse ning vesiliu oht kasvab.
Alates 2009. aastast on silerehvid autospordis taas lubatud, mistõttu on need naasnud ka vormel 1 sarja. Need võimaldavad kuivadel võidusõiduradadel saavutada paremat haarduvust ja külghaarduvust. Kuna silerehve müüakse üldjuhul ainult võidusõiduloa omanikele, on meil teile pakkuda kaks alternatiivi.
- Poolsilerehvid, mis on heaks kiidetud tavapäraseks teel kasutamiseks:
loodud peamiselt võidusõidurajal kasutamiseks, kuid sobilikud ka maanteele. - Sportrehvid maanteerehvidena:
sagedasteks võidusõiduraja külastusteks.
Täisvõimsus sissetallatud radadest kaugemal
Maastikurehvid
Minevikus loodi maastikurehve peamiselt maal kasutamiseks. Nüüd on neist saanud aga igakülgsed rehvid lõbu- ja vabaajasõitude tegijatele. Maastikusõiduks sobilike rehvide puhul on oluline mõelda turvisemustrile ning tingimustele piirkonnas, kus soovite sõita. Igale pinnasele on oma muster: olgu tegemist kivise, kõva, mudase, pehme või liivase pinnasega. Neil kõigil on tugevdatud väliskumm, mis tagab kaitse põrutuste ja külgmiste vigastuste vastu.
Suurem haarduvus isegi jäistel teedel
Naastrehvid
Täiendavad naastud talverehvide turvisemustris on loodud parandama haarduvust, eriti jäistel teedel. Saksamaal on naastrehvid üldjuhul keelatud, kuid mõnedes riikides on need konkreetsetel aastaaegadel lubatud.
Naastrehvidel on äärmuslikes talvistes ilmatingimustes palju eeliseid. Siiski pikeneb pidurdusteekond ja väheneb haarduvus kuival teepinnal. Turvises paiknevad naastud ulatuvad mustrist 1,5–2 mm välja ning koormavad teed palju rohkem kui tavapärased kummirehvid, mistõttu on need Saksamaal lubatud vaid erijuhtudel.
Kui plaanite näiteks suusapuhkust Austrias, siis naastrehve on seal konkreetsetel tingimustel lubatud kasutada oktoobri algusest kuni mai lõpuni. Siiski peate kinni pidama kiiruspiirangutest, milleks linnast väljas on 80 km/h ning kiirteel 100 km/h.