Soodsam kui te arvate:
elektromobiilsus

Täna ei ole elektrisõidukid enam nišitoode. Ometi arvab suur hulk inimesi ikka veel, et need on kallid. Lugege siit, miks see enam nii pole ja kuidas elektrisõidukiga sõitmine võib tulevikus veelgi soodsamaks muutuda.

Inimesed mööduvad Volkswagen ID.3-st.

Elektromobiilsus
atraktiivse baashinnaga

Vaatamata viimaste aastate suurtele edusammudele on aku jätkuvalt elektrisõiduki kõige kallim osa. Kuid modulaarse elektrilise platvormiga oleme loonud kogu meie ID. perekonnale standardse platvormi, mis võimaldab meil toota äärmiselt tõhusalt suures koguses sõidukeid. See vähendab tootmiskulusid, võimaldades meil pakkuda soodsaid hindu, nii madalaid kui 30 000 eurot või veelgi vähem. Lõppude lõpuks on meie eesmärk teha elektromobiilsus massiturule kättesaadavaks.

Mees töötab ja Volkswagen ID.3 on tema vaateväljas.

Odav pidada.
Teile kasulik.

Kokkuvõttes võivad elektrisõiduki ülalpidamiskulud, mis hõlmavad energiakulu, sõidukimaksu, hooldust, kulumist ja kindlustust, olla sarnase sisepõlemismootoriga sõiduki kuludest väiksemad. Erinevus on eriti hästi märgatav energiakulu (elekter on tavaliselt kütusest odavam) ja sõidukimaksu puhul. Sisepõlemismootoriga sõidukite puhul tuleneb see juba CO2-heitmeid hõlmavatest teguritest, mis võivad Saksa valitsuse üha jõulisemate kliimakaitse pingutuste tõttu veelgi suureneda.

ID.3 hoolduskulud võivad olla sarnase sisepõlemismootoriga sõidukiga võrreldes 30–40% väiksemad. See tuleneb peamiselt sellest, et enam pole vaja teha õlivahetust.


Kindlustuse puhul ei tohiks esineda mingeid puudujääke. Saksamaal on ID.3 praegu sarnasest sisepõlemismootoriga sõidukist koguni kolm kindlustusklassi madalamal.

ID. perekonna kulumiskulud on peamiselt seotud suurte optimeeritud veeretakistusega rehvidega. Need tagavad parima võimaliku sõiduulatuse, kuid kipuvad olema sisepõlemismootoriga sõidukite rehvidest kallimad.

Kogukulude võrdlev joonis
Ülalpidamiskulude võrdlus sisepõlemismootoriga sõidukite* ja elektrisõidukite vahel (kõigil juhtudel ülevalt alla).
Energiatarve, sõidukimaks**, hoolduskulud, kulumiskulud ja kindlustus6
* Sisepõlemismootor: segment A, luukpära, bensiinimootor
** Ei ole elektrisõidukite puhul kohaldatav

Tulevikku suunatud ja
jätkusuutlik

Elektrisõidukite väärtuse stabiilsus oleneb peamiselt kahest tegurist: konkurentsivõimeline sõiduulatus ja aku vastupidavus. Mõlemal juhul võite uues ID.3-s end täiesti muretult tunda.

Ühest küljest pakub ID.3 eelmistest elektrisõidukitest palju suuremat sõiduulatust, sobides hästi igapäevasõitudeks ja tagades aastateks konkurentsivõime. Teisest küljest on kõigil ID. mudelitel akugarantii12, mis kehtib kaheksa aastat või kuni 160 000 km läbisõiduni.

Kokkuvõttes peaks teie ID.3 meie eelduste järgi tulevikus saavutama sarnase sisepõlemismootoriga sõidukiga samaväärse jääkväärtuse.

Jääkväärtuste võrdlev joonis
Sisepõlemismootoriga sõidukite* ja ID.3 jääkväärtused kolme aasta järel (15 000 km/aastas) umbes 50% ostuhinnast.
Sisepõlemismootoriga sõiduk: A-klass, luukpära

Sarnase kulu
juures kestlikum

Kokkuvõttes on ID.3 kogukulud eelduste järgi sarnase sisepõlemismootoriga sõidukiga samal tasemel või veelgi väiksemad. Seda tänu soodsatele hindadele ja liisingumaksetele, riiklikule toetusele, headele jääkväärtustele ning hoolduskuludele.

Peale selle saate hea enesetunde olulise keskkonnakaitse panuse eest, mis on hea nii teile kui ka ennekõike tulevastele põlvkondadele.

Kogukulude võrdlev joonis
Hind/liising           Hoolduskulud             Riiklik toetus*
Sisepõlemismootoriga sõiduk: A-klass, luukpära
* Vt jaotist „Teave riikliku toetuse kohta“