Siit leiate teavet ettevõtte Volkswagen AG kohta, kes pakkujana vastutab allpool konkreetselt loetletud sisu ja pakkumiste eest sellel veebilehel.
Impressum
Customer Interaction Center (CIC)
Kliendisuhtluse keskus Customer Interaction Center (CIC) vastutab valdkonna „Rakenduste ja digitaalteenuste abi“ eest. Teil on võimalik pöörduda CICi poole, kui teil on probleeme seoses meie digitaalteenuste või rakendustega.
Kui teie sõiduk toetab Car2X-i tehnoloogiat, on see pärast aktiveerimist võimeline vahetama olulist liiklusteavet, nt õnnetuste ja ummikute kohta teiste liiklejate või liiklustaristuga, juhul kui need toetavad samuti Car2X-i funktsioone.
Andmete kogumine automatiseeritud sõitmise arendamiseks
Automaatsete juhtimisfunktsioonide uurimiseks, arendamiseks ja kaitsmiseks läheb tarvis märkimisväärset andmebaasi, mis koosneb võimalikult paljudest liiklusstsenaariumitest, põhinedes reaalsetel sõitudel. Andmete üleslaadimist saab, kui teie sõiduk toetab seda funktsiooni, otse aktiveerida või inaktiveerida, kasutades privaatsusseadetes liugurit „Arenda automatiseeritud sõitu”.
We Charge'i veebisaidiäpi abil saate kasutada tasuta mitmesuguseid elektrisõidukitega seotud veebipõhiseid funktsioone ja teenuseid. Eelkõige on nendeks avalike laadimispunktide otsimine ning valitud sõidukitele marsruudi planeerimine, mille juures võetakse arvesse avalike laadimispunktide olemasolu.
Andmekaitse deklaratsiooni kliendisuhtluse keskuse Customer Interaction Center (CIC) kasutamiseks
A. Vastutav töötleja
Täname, et kasutate kliendisuhtluskeskust. Kliendisuhtluskeskuse ja vastutava töötleja eest vastutav asutus siinkirjeldatud andmete töötlemise eest on Volkswagen AG, Berliner Ring 2, 38440 Wolfsburg, Saksamaa, vw@volkswagen.de, kantud Braunschweigi ringkonnakohtu äriregistrisse numbri HRB 100484 all (edaspidi „Volkswagen AG“). Siit leiate teavet selle kohta, kuidas teie andmeid kogutakse, töödeldakse ja kasutatakse koos kliendisuhtluskeskuse teenuse kasutamisega.
B. Eraklientide isikuandmete töötlemine kliendisuhtluskeskuse kasutamisel
I. Töötlemine veebisaidi „Rakenduste ja digiteenuste abi“ kasutamise korral
Kui kasutate meie veebisaiti, töötleme teilt saadud järgmisi logifaile, mis ei võimalda meil teid tuvastada. Küpsise ID, mis ei võimalda järeldada teie IP-aadressi, teie kasutatavat operatsioonisüsteemi, teie kasutatavat veebibrauserit ja teie määratud ekraani eraldusvõimet, külastuse kuupäeva ja kellaaega, meie veebisaidil külastatud lehti ja veebisaiti, mille kaudu meid külastate, samuti seadme IP-aadressi, mida kasutasite veebisaidile pääsemiseks. Neid andmeid töödeldakse GDPR-i artikli 6 lõike 1 punkti f alusel, kuna meil on õigustatud huvi veebisaidi teile nõuetekohaseks kuvamiseks. Andmed kustutatakse 30 päeva pärast.
Veebisaidi majutamisel toetab meid Amazon Web Services, Inc. („AWS“) 410 Terry Ave. North, Seattle, WA 98109, USA töötlejana. AWS-is krüpteeritakse andmed vastavalt meiega sõlmitud lepingutele ja töödeldakse eranditult Euroopa Liidu andmeserverites. Kuna AWS asub Ameerika Ühendriikides, ei saa välistada (lugemisega) juurdepääsuõigust andmetele Ameerika Ühendriikidest. Teie isikuandmete piisava kaitse tagamiseks sõlmiti vastav EL-i andmekaitse standardleping. EL-i lepingu tüüptingimused saate alla laadida aadressilt https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087.
Volkswagen AG kasutab veebisaidil ka erinevaid küpsiseid. Küpsised on väikesed seadistusteabe failid, mis on teie seadmesse salvestatud. Küpsiseid saab põhimõtteliselt jagada kolme kategooriasse. On küpsiseid, mis on veebisaidi funktsionaalsuse jaoks hädavajalikud (nn funktsiooniküpsised), küpsiseid, mis suurendavad veebisaidi külastamise mugavust ja näiteks salvestavad teie keelesätteid (nn mugavusküpsised), ja küpsiseid, mida kasutatakse pseudonüümseks muudetud kasutajaprofiili loomiseks (nn jälgimisküpsised). Volkswagen AG kasutab funktsiooniküpsiseid ainult kliendisuhtluskeskuse lehtedel. Funktsiooniküpsiste töötlemine on vajalik veebisaidi kasutamiseks (vt GDPR artikli 6 lõike 1 punkt b).
II. Taotluste menetlemine ja klienditeenindus, iseteenindus
1. Andmete töötlemine seoses taotluste töötlemisega ja klienditeenindusega
Võite pöörduda kliendisuhtluskeskuse poole seoses taotlustega meie digiteenuste ja rakendustega või meie toodete ja teenustega (nt posti, e-posti, kontaktivormi või telefoni teel). Selles kontekstis töötleme teie isikuandmeid, mis on vajalikud teie taotluse rahuldamiseks ja klienditeeninduse eesmärgil (nimi, e-posti aadress, aadress, telefoninumber, riik ja keel). Võime töödelda ka täiendavaid andmeid üksikute taotluste käsitlemiseks, näiteks lepingu andmed (teie lepingu ja kliendi numbrid, antud nõusolek), tehinguandmed (tellimuse ja arve andmed), sõiduki andmed (sõiduki tunnus, esmaregistreering, seadmete teave), sõiduki kasutusandmed (läbisõit, sõidupäevik, vedelikutäitetasemed), teenindusandmed (nt sõiduki üleandmise / vastuvõtmise kuupäev, rendiauto), riistvaraandmed (seadme tüüp, seadme tootja, seadme seerianumber), tarkvara andmed (nt püsivara, operatsioonisüsteem, rakenduse versioon), IT kasutusandmed (teenuste kasutamiseks registreerimine, funktsioonide kasutamine) või makseandmed (pangaandmed). Kui võtate meiega korduvalt ühendust, töötleme ka olemasolevat teavet teie varasemate probleemide kohta. Kui teil on Volkswageni ID, töötleme vajaduse korral teie Volkswageni ID kasutajakontole salvestatud isikuandmeid ja ühendatud teenuseid kliendihoolduse eesmärgil, näiteks kontoteave (nt eelistatud partner), tehinguandmed (nt makseprotsessid), lepingulised andmed (nt kinnitatud tingimused), IT kasutusandmed (nt viimane sisselogimine teenustesse, funktsioonide kasutamine) (vt GDPR artikli 6 lõike 1 punkt b). Selle kohta leiate lisateavet vastava teenuse privaatsuseeskirjadest. Ülevaate teenustest, kuhu olete oma Volkswageni ID-ga registreerunud, saate oma Volkswageni ID portaalist.
Me töötleme Teie teenindusaja päringu andmeid Teie teeninduspartneri juures (nt sõiduki identifitseerimisnumber, teenindusvajaduse kategooria, teenindusaja päringu saatmiskuupäev, Teie valitud teeninduspartner ja teave kokkulepitud teenindusaegade kohta), et parendada kliendituge ja äriprotsesse, kliendifunktsionaalsust teenindusaja päringul Teie teeninduspartneri juures, optimeerida kliendikasutust ning eemaldada tootevigu. Lisaks edastab iga teeninduspartner meile järgmised andmed: sõiduki identifitseerimisnumber, teenindusaja päringu aeg (teenindusaja päringu vastuvõtt), kontakteerumise aeg ja juhtimise lõpetamise aeg. Analüüsime Teie eelpoolnimetatud andmeid tooteparenduse ja teenindusaja päringu kvaliteedi tagamise eesmärgil Teie teeninduspartneri juures ning selleks, et vältida katkestusi või viivitusi päringute töötlemise protsessis. Siin kontrollime ka näiteks vigu andmete edastamisel teeninduspartnerile (nt mittetäielikud andmed või viivitused andmete edastamisel), et need varakult tuvastada ja kõrvaldada. Nii saame kliendi soovidele teenindusaja suhtes kõige paremini vastu tulla ja kliendirahulolu digitaalsete teenuste abil tõsta.
Lisaks edastatakse nimetatud andmed vastutava riigi importijatele protsessi kontrollimiseks ja parendamiseks, nt kvaliteediauditid. Andmeid töödeldakse lähtuvalt meie eelpoolnimetatud huvist klientide rahulolu suurendamiseks meie teenustega ja meie klientidele teeninduspartneri kaudu õigeaegse teenindusaja pakkumiseks. (Isikuandmete kaitse üldmääruse art 6 lg 1 p f). Nimetatud andmed kustutatakse viie aasta pärast. Ettevõtted CARIAD SE ja Amazon Web Services GmbH on meie volitatud päringute töötlejad.
Samuti töötleme isikuandmeid kolmandate poolte – eriti teie riikliku müügiettevõtja (importija), teie Volkswageni esinduse ja Volkswagen AG tütarettevõtete (nt Volkswagen Group Charging GmbH) – taotlustelt, kui pöördute taotlustega otse selliste poolte poole või teie taotlus on seotud meie toodete ja teenustega ning seda taotlust saame töödelda ainult meie (teavet selliste kolmandate poolte andmekaitse kohta leiate vastava kolmanda poole privaatsuseeskirjadest).
Kui peaksime saama teilt taotluse, mis ei kuulu klienditeeninduse pädevusse, kuid kuulub kolmanda poole pädevusse, või kui me ei saa seda töödelda ilma sellise kolmanda poole panuseta, edastame teie taotluse asjaomasele kolmandale poolele krüptitud kujul, kui see on vajalik teie taotluse töötlemiseks ja klienditeeninduse pakkumiseks ning kui see viib teie ja meie õigustatud huvides kiirema ja kliendisõbralikuma töötlemiseni (vt GDPR-i artikli 6 lõike 1 punkt f). Kui selline kolmas pool asub väljaspool Euroopa Majanduspiirkonda ja/või ei saa välistada (lugemisega) juurdepääsuõigust andmetele kolmandatest riikidest, sõlmitakse vastavalt teie isikuandmete piisava kaitse tagamiseks vastav EL-i andmekaitse standardleping. EL-i lepingu tüüptingimused saate alla laadida aadressilt https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087.
Kui kasutate kliendisuhtluskeskust, töötleme teie isikuandmeid ainult niivõrd, kuivõrd see on vajalik teie taotluse töötlemiseks ja klienditeeninduse eesmärgil (vt GDPR-i artikli 6 lõike 1 punkt b) ja kui üksikute funktsioonide või teenuste puhul pole selles privaatsuseeskirjas ette nähtud teisiti. Selles kontekstis säilitame teie andmeid ainult nii kaua, kui see on vajalik vastavatel kindlaksmääratud eesmärkidel, milleks teie andmeid töötleme. Asjakohane säilitamistähtaeg võib ulatuda kolmest kuust (nt lihtsate taotluste või kaebuste korral) või viiest aastast (nt vaidlustega seotud nõuete korral) kuni 10 aastani (nt kahjunõuete korral koos tootmistõenditega).Kui teie andmeid nõutakse ja töödeldakse mitmel eesmärgil, kustutatakse teie andmed kohe pärast viimase konkreetse eesmärgi täitmist või salvestatakse anonüümsel kujul, mis takistab andmete otsest seostamist teiega.
Kaugtugi AR-funktsioonidega (Liitreaalsus)
Teie päringu osana on teil võimalus, et meie agent pakub teile kaugtuge kasutades AR-funktsioone (liitreaalsus) rakenduse TeamViewer Pilot abil, mille saate oma seadme operatsioonisüsteemi pakkuja rakenduste poest tasuta alla laadida. Kui soovite seda teha ja olete TeamViewer Pilot rakenduse oma seadmesse alla laadinud, võite rakenduse käivitada ja esitada meie agendile autoriseerimiseks rakendusest 10-kohalise ID-koodi või lasta meie agendil saata teile hüperlingi e-posti või SMS-iga. Seejärel saate meie agendilt kõne ja kohe pärast selle kõne vastu võtmist algab teie seadme kaamera kaudu krüpteeritud otseülekanne, millega meie agent näeb teie nõusoleku alusel teie seadme kaamerapilti ja seeläbi saab teid teie päringu töötlemisel aidata (nt saab agent teid paremini suunata, kui soovite oma sõiduki ekraanil seadistusi muuta). Juhul kui see on teie päringu töötlemisel abiks ja te sellega nõustute, saab meie agent otseülekande salvestada või kasutada muid funktsioone (nt paremaks arusaamiseks sisestada ja joonistada 360° fikseeritud markereid, vahetada reaalajas faile, näidata limiteeritud kujul agendi front-end kuvandit või aktiveerida tekstituvastust).
Otseülekande sissetulev ja väljaminev ühendus registreeritakse teie päringu töötlemiseks ning tehnilise analüüsi ja toe eesmärgil (nt kasutades IT-kasutusandmeid, sh ühenduse ajatempleid, kasutatud rakenduse versioone jne). Kui agent saab otseülekande ajal vaadata teie või kolmanda osapoole isikuandmeid, siis neid andmeid ei töödelda.
Meie agent näeb otseülekannet, kui te olete meile selleks nõusoleku andnud (vt GDPR artikkel 6 lõige 1 punkt a) ja seni kuni teil on TeamViewer Pilot rakendus esiplaanil avatud. Võite oma nõusoleku(d) igal ajal tagasi võtta või peatada otseülekande rakenduse tööriistaribal. Team Vieweri seansi andmed salvestatakse ainult kohapeal ja ajutiselt ning kustutatakse hiljemalt 48 tunni jooksul.
Rakenduse TeamViewer Pilot teeb meile isikuandmete volitatud töötlejana kättesaadavaks Saksamaal asuv TeamViewer AG. Seejuures töötleb TeamViewer AG isikuandmeid üksnes meie nimel ja vastavalt meie juhistele andmetöötluslepingu raames.
2. Iseteeninduse andmetöötlus
Kui te ei soovi meiega otse ühendust võtta, võite selle asemel kasutada ka meie iseteenindust. Meie iseteenindus vastab teie korduma kippuvatele küsimustele (KKK), pakkudes asjakohast vastust sisendväljale sisestatud küsimusele. Te ei pea meie iseteeninduse sisestusväljale sisestama mingeid isikuandmeid ja võite oma küsimuse esitada anonüümselt. Kui sisestate isikuandmeid meie iseteeninduse sisestusväljale, kustutame isikuandmed enne teie küsimusele vastamist nii suures ulatuses kui võimalik – välja arvatud teie nimi, samuti linna ja tänava nimi, mida me tehnilistel põhjustel kustutada ei saa. Selleks skannime teie sisestusi automaatselt ja varjame süstemaatiliselt arvude järjestusi, näiteks postiindeksid, majanumbrid ja sõiduki tunnused, et saaksime eristada ainult linna, tänavat või sõidukisarja, lisaks mudelit ja mudeliaastat. Siis ei saa me enam teid kui inimest nende andmete kaudu tuvastada. Iseteeninduse kvaliteedi tagamise eesmärgil salvestame iga kasutaja igale taotlusele üldise seansi ID. Kuid me ei saa seda kasutada teie kui inimese tuvastamiseks. Andmetöötlus põhineb meie õigustatud huvil (vt GDPR-i artikli 6 lõike 1 punkt f) pakkuda teile parimat võimalikku teenust ja vastata vajaduse korral korduma kippuvatele küsimustele. Kustutame kõik sisestused meie iseteeninduse sisestusväljalt 100 päeva pärast või vastavalt seadusest tulenevatele nõuetele, näiteks siis, kui selle kogumise eesmärk muutub kehtetuks ja kui kustutamine pole vastuolus muude säilitamiskohustustega.
3. Teave töötlejate kohta
Kliendisuhtluskeskuse teenuste ja üksikute funktsioonide pakkumiseks kasutame teenusepakkujaid. Kui teenusepakkujad töötlevad isikuandmeid meie nimel, oleme sõlminud andmetöötluslepingu ja leppinud nende teenusepakkujatega kokku isikuandmete kaitse tagamise asjakohased garantiid. Valime oma teenusepakkujaid hoolikalt. Nad töötlevad isikuandmeid eranditult oma kohustuste täitmiseks ja on meie juhistega lepinguliselt seotud, nende käsutuses on sobivad tehnilised ja korralduslikud meetmed isikuandmete kaitseks ning me jälgime neid regulaarselt.
Meid abistavad teie taotluste töötlemisel, klienditeeninduse pakkumisel ja reklaamimisel Teleperformance Group Europe, Lähis-Ida ja Aafrika SAS (Prantsusmaa) ja Salesforce.com EMEA Limited (Ühendkuningriik) kui Euroopa Liidus opereeritava pilve töötlejad. Kuna Salesforce asub Ameerika Ühendriikides, ei saa välistada (lugemisega) juurdepääsuõigust andmetele Ameerika Ühendriikidest. Teie isikuandmete piisava kaitse tagamiseks sõlmiti vastav EL-i andmekaitse standardleping. EL-i lepingu tüüptingimused saate alla laadida aadressilt https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087. Euroopas hostitud andmeid kaitseb ka siduvate kontsernisiseste reeglite sõlmimine (asjakohane garantii andmete töötlemiseks väljaspool Euroopa riike).
Lisaks kasutab Volkswagen AG volitatud töötlejatena töö toimimise tagamiseks ja edasise arengu jaoks järgnevaid Saksamaal asuvaid ettevõtteid: Cariad SE, Adastra GmbH ja Deloitte Consulting GmbH.
Teie taotluste töötlemisel ja klienditeeninduse eesmärgil ning teie andmete analüüsimisel kvaliteedi tagamise ning klienditeeninduse ning meie toodete ja teenuste täiustamise eesmärgil abistab meid Euroopa Liidus opereeritava pilve töötlejana Amazon Web Services EMEA SARL (Iirimaa). Klienditeeninduse parandamise eesmärgil salvestatakse salvestused transkriptsioonitarkvara Amazon Transcribe abil. Kuna AWS asub Ameerika Ühendriikides, ei saa välistada (lugemisega) juurdepääsuõigust andmetele Ameerika Ühendriikidest. Teie isikuandmete piisava kaitse tagamiseks sõlmiti vastav EL-i andmekaitse standardleping. EL-i lepingu tüüptingimused saate alla laadida aadressilt https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087.
Inbenta Holdings INC. aitab meil iseteenindust pakkuda. Sucursal en España, C/ Arago 222, 08011 Barcelona (Hispaania).
III. Kasutage koos / ilma Volkswageni kasutajakonto ja konto registreerimise ettevalmistamisel
Kui võtate meiega ühendust meie digiteenuste või rakenduste kohta, kontrollime ka seda, kas teil on juba Volkswageni ID kasutajakonto; seetõttu küsime teilt teie e-posti aadressi ja kontrollime, kas teil on juba Volkswageni ID (kasutades Volkswageni ID-d, saate sisse logida arvukatesse Volkswagen AG ja kolmandate poolte veebiteenustesse (nt veebisaitidele või rakendustesse). See toimib keskse kasutajakontona, mida saate kasutada oma andmete keskseks haldamiseks. Volkswageni ID jaoks vajalik andmetöötlus toimub lepingu täitmise eesmärgil (vt GDPR-i artikli 6 lõike 1 punkt b). Registreerumiseks on vaja teie isiklikult valitud e-posti aadressi ja parooli. Palun tutvuge Volkswageni ID täieliku privaatsuseeskirjadega. Neid eeskirju saab vaadata aadressil https://vwid.vwgroup.io/data-privacy).
Kui võtate meiega ühendust ja teil pole veel Volkswageni ID kasutajakontot, võite paluda meie esindajatel valmistada vestluse käigus ette teie registreerimise Volkswageni ID saamiseks. Teie nõusolekul (vt VI peatükk) salvestame teie tellimuse telefoni teel ja töötleme teie nime, e-posti aadressi, aadressi, telefoninumbrit, riiki ja keelt registreerimise ettevalmistamiseks ning saadame teile e-kirja koos kutsega registreerida Volkswageni ID saamiseks. Tagamaks, et ainult teie pääsete juurde oma kliendiandmetele ja registreerimise ettevalmistamiseks, peate valima oma valitud neljakohalise kutsekoodi ja edastama selle agendile. Volkswageni ID registreerimisprotsessi lõpuleviimiseks 30 päeva jooksul peate sisestama koodi; ainult siis, kui olete kutsekoodi õigesti sisestanud, määratakse teie eelnevalt salvestatud kliendiandmed teie Volkswageni ID-le; see välistab volitamata kolmandate poolte juurdepääsu teie kliendiandmetele, isegi kui kutse läheb valele aadressile. Töötleme teie kliendiandmeid, et valmistada ette teie registreerimine Volkswageni ID jaoks (vt GDPR-i artikli 6 lõike 1 punkt b) ja kustutame teie telefonitellimuse salvestuse 60 päeva pärast ja teie eelnevalt salvestatud kliendiandmed 30 päeva pärast.
IV. Ettevalmistused nõusoleku saamiseks reklaami saamiseks, reklaamipöördumisteks, rahulolu-uuringute tegemiseks
Kui teil on Volkswageni ID, kontrollib meie esindaja klienditeeninduse raames, kas olete varem andnud meile oma nõusoleku reklaami saamiseks, kasutades selleks e-posti aadressi, mille olete Volkswageni ID-sse salvestanud. Kui te pole veel meile reklaami saamiseks nõusolekut andnud, võite selle vestluse käigus ette valmistada. Teie nõusolekul (vt VI peatükk) salvestame teie nõusoleku soovi telefoni teel ja saadame teile meilisõnumi nõusoleku saamiseks otsereklaami kohta. Võite anda nõusoleku isikupäraselt teile kohandatud reklaami saamiseks, kui klõpsate 30 päeva jooksul e-posti kutsel olevale lingile (vt GDPR-i artikli 6 lõike 1 punkt a). Pärast nõusoleku saamist e-posti teel kustutame teie nõusoleku soovi salvestise. Kui te ei anna meile oma nõusolekut, kustutame teie nõusoleku soovi hiljemalt 60 päeva pärast.
Kui olete meile juba andnud nõusoleku otsereklaami saamiseks (vt GDPR-i artikli 6 lõike 1 punkti a), võib meie esindaja pöörduda teie poole meie toodete ja teenustega seoses. Meie esindajate pöördumiste ja nõuannete parandamiseks töötleme teie Volkswageni ID kasutajakonto ja sellega seotud teenuste andmeid ning segmenteerimise tulemusi. Kui olete mõnest tootest või teenusest huvitatud, registreeritakse ja töödeldakse teie huvi, et seejärel saata teile isiklikult kohandatud reklaami. Lisateavet andmekaitse kohta seoses reklaami saamise nõusoleku ja reklaamipöördumistega leiate Volkswageni ID privaatsuseeskirjadest aadressil https://vwid.vwgroup.io/data-privacy.
Kui olete juba andnud oma nõusoleku otsereklaamide saamiseks (vt GDPR-i artikli 6 lõike 1 punkti a), saadame teile pärast päringu töötlemist automaatselt e-kirja koos rahuloluküsitluse lingiga, mille kaudu saate meile anda teada, kas olete rahul sellega, kuidas me teie taotlust käsitlesime. Kui osalete rahulolu-uuringus, kasutame erinevaid tehnoloogiaid ja töötleme logiandmeid, mis on põhimõtteliselt vajalikud (IP-aadress, opsüsteem, veebibrauseri tüüp, külastuse kuupäev ja kellaaeg) ning sõltuvalt uuringu tüübist küpsiseid ja/või isikustatud linke (vt GDPR-i artikli 6 lõike 1 punkt a). Isikupärastatud linkide kasutamine võimaldab teil pääseda juurde oma edusammudele, kui olete katkestanud oma osalemise rahulolu-uuringus, ja võimaldab ennetada küsimustiku mitmekordset täitmist ja liita asjakohaseid andmeid (nt riik, vanus, toote tüüp, teema tüüp) koos küsitluses kogutud andmetega (selleks arvutame klienditeeninduse kvaliteedi hindamiseks anonüümselt segmenteeritud mõõdikuid ja statistikat, mida ei saa teie kui inimesega hiljem seostada). Lisateavet rahulolu-uuringu tüübi kohta ning teavet andmekaitse ja küpsiste töötlemise kohta leiate vastava rahulolu-uuringuga seotud veebisaidi jalusest. Kustutame teie andmed rahulolu-uuringutest kolme aasta pärast või vastavalt seadusest tulenevatele nõuetele, näiteks siis, kui nende kogumise eesmärk muutub kehtetuks ja kui kustutamine pole vastuolus muude säilitamiskohustustega.
V. Taotluste ja rahulolu-uuringute analüüsimine (välja arvatud telefoni teel tehtud päringute salvestised)
Kui võtate meiega ühendust taotlustega meie digiteenuste või rakenduste kohta, pseudonüümime ja analüüsime taotlusi, mille esindaja on meie poolt kirjalikult saanud, et parandada klienditeenindust ning meie tooteid ja teenuseid. Pseudonüümimise eesmärgil eemaldame kõik otsesed tunnused (nt nimi, e-posti aadress, sõiduki tunnus, kasutajatunnused) ja säilitame tunnused (pseudonüümid), mida saab teiega kaudselt seostada. See võimaldab meil pseudonüümsete taotluste teksti analüüsida (nt keele tuvastamine, süntaktiline analüüs, semantiline analüüs), kategoriseerida ja klassifitseerida (nt teemavaldkondade jaotamine, tundel põhinev klassifikatsioon) ning arvutada anonüümseid mõõdikuid ja statistikat.
Kui teil on Volkswageni ID, pseudonüümime, analüüsime ja segmenteerime teie taotlusi ning – kui olete andnud nõusoleku reklaami saamiseks – rahulolu-uuringute tulemusi, et parandada meie reklaami ja klienditeenindust ning meie tooteid ja teenuseid ning linkida teie pseudonüümsed taotlused ja teie rahulolu-uuringute tulemused teie Volkswageni ID kasutajakonto ja sellega seotud teenustega, et teha järeldusi toote kasutamise tüübi ning toote kasutamisest tulenevate probleemide ja teie taotluste seoste kohta ning kohandada meie reklaamsisu teie taotluste ja tulemuste valguses vastavalt oma rahulolu-uuringute tulemustele (nt jätame teid välja kampaaniatest, mille sisu teile ei sobi, ja kaasame teid hea tahte teenuste kontekstis asjakohastesse kampaaniatesse).
Andmetöötlus põhineb meie õigustatud huvil parandada oma reklaami ja klienditeenindust ning tooteid ja teenuseid (vt GDPR-i artikli 6 lõike 1 punkt f). Kustutame teie andmed analüüsimisest ja segmentimisest kolme aasta pärast (meie reklaami ja klienditeeninduse parandamiseks) või viie aasta pärast (meie toodete ja teenuste täiustamiseks) või vastavalt seadusest tulenevatele nõuetele, näiteks siis, kui nende kogumise eesmärk muutub kehtetuks ja kui kustutamine ei ole vastuolus muude säilitamiskohustustega.
VI. Taotluste registreerimine ja analüüsimine telefoni teel ja rahulolu-uuringute abil
Kui võtate meiega ühendust meie digiteenuste ja rakenduste kohta või osalete telefoni teel rahulolu-uuringutes, võite enne vestluse algust nõustuda, et teie kõne salvestatakse kvaliteedi tagamise ning klienditeeninduse ning toodete ja teenuste parandamise eesmärgil, järgides järjekorras kõlavaid asjakohaseid teateid ja saades asjakohase juhise või vajutades telefonis vastavat nuppu (vt GDPR-i artikli 6 lõike 1 punkt a). Võite oma selgesõnalise nõusoleku vestluse salvestamiseks igal ajal tagasi võtta, teatades sellest vestluse ajal agendile või saates seejärel e-kirja aadressile info-datenschutz@volkswagen.de.
Kui olete andnud meile oma selge nõusoleku ühe või mitme vestluse salvestamiseks, salvestame ja transkribeerime teie vestluse ning seome salvestise varasemate vestluste olemasolevate salvestustega meie klienditeeninduse kvaliteedi tagamise ja meie klienditeeninduse ning meie toodete ja teenuste parandamise eesmärgil (näiteks agendi kirjalikult kinnitatud taotlusega transkriptsioonide parandamiseks raskesti mõistetavate salvestiste korral või rahuloluküsitluse tulemustega, et parandada teie klienditeenindusega seotud rahulolu tõlgendamist).
Klienditeeninduse kvaliteedi tagamise eesmärgil analüüsime salvestisi otse tekstivormis (nt keeletuvastus, süntaktiline analüüs, semantiline analüüs) ning kategoriseerime ja klassifitseerime need (nt teemavaldkondade jaotamine, klassifikatsioon tunnete alusel). See analüüs võimaldab meil teha järeldusi sellistes küsimustes nagu vestluse kestus, sisu ja aktiivsus ning teie rahulolu klienditeenindusega. See võimaldab meil tuvastada ja kasutada klientidega seotud küsimusi ülevaadetel ning koolitustel koos oma esindajatega (nt suunistele vastavuse tagamine, praktilistel näidetel põhinevate suuniste edastamine). Kustutame või anonüümime teie andmed salvestusanalüüsist 30 päeva pärast, eemaldades kõik tunnused ja rakendades salvestisele häälemoonutusi, et neid ei saaks enam teiega seostada.
Klienditeeninduse ning toodete ja teenuste täiustamiseks pseudonüümime ja transkribeerime salvestised 30 päeva jooksul ning eemaldame kõik otsesed tunnused (nt nimi, e-posti aadress, sõiduki tunnus, kasutajatunnused) ja rakendame salvestusele häälemoonutusi. Siiski säilitame juhuslikult genereeritud tunnust (pseudonüümi), mis on kaudselt jälgitav ja seotud teie Volkswageni ID-ga, et siduda salvestus kõigi muude salvestistega. Pärast pseudonüümseks muutmist analüüsime salvestisi tekstivormis (nt keeletuvastus, süntaktiline analüüs, semantiline analüüs) ning kategoriseerime ja klassifitseerime need (nt teemavaldkondade, tunnete põhjal). See analüüs võimaldab meil teha järeldusi sellistes küsimustes nagu vestluse kestus, sisu ja aktiivsus ning teie rahulolu klienditeenindusega ning tuvastada otsesed ja kaudsed probleemid meie toodete ning teenuste kasutamisel. See võimaldab meil täiustada oma klienditeeninduse protsesse ja tehnoloogiaid ning töötada välja näiteks esindajate suunised või keeletuvastus meie teenusjärjekorras, samuti meie tooted ja teenused ning kõrvaldada näiteks sõiduki ja mobiiltelefoni vahelise andmeedastuse vead mõne meie rakenduse kasutamisel või muuta nimetatud rakenduse kasutamise lihtsamaks. Kustutame teie pseudonüümitud salvestised kolme aasta pärast või vastavalt seadusest tulenevatele nõuetele, näiteks siis, kui nende kogumise eesmärk muutub kehtetuks ja kui kustutamine pole vastuolus muude säilitamiskohustustega.
C. Äriklientide isikuandmete töötlemine kliendisuhtluskeskuse kasutamisel
Äriklientide jaoks on andmetöötlus kliendisuhtluskeskuse kodulehe/rakenduse kasutamisel põhimõtteliselt identne punktis B. kirjeldatud andmetöötlusega (kui kliendisuhtluskeskuse kasutamisel pakutakse funktsioone ja teenuseid ka äriklientidele). Teie kui ärikliendi päringu töötlemisel töötleme teie ärialaseid isikuandmeid (nt ametialane e-posti aadress, organisatsiooni aadress) lisaks punktis B.II.1 nimetatud isiklikele isikuandmetele. Me ei paku hetkel iseteenindust (B.II.2) äriklientidele, kes kasutavad kliendisuhtluskeskust. Volkswagen ID kohta käivad selgitused (B.III) kehtivad äriklientidele vastavalt ONE Business ID-le. Pange tähele, et ONE Business ID-le kehtib üksikasjalik privaatsusteavitus. See on kättesaadav aadressil https://onebusinessid.com/legal#dataprivacy. Hetkel me ei paku äriklientidele kliendisuhtluskeskuse kasutamisel ONE Business ID kasutajakonto registreerimise ettevalmistust. Sama kehtib ka reklaami saamiseks nõusoleku saamise ettevalmistamise (turundusnõusolek), reklaami pakkumise, rahulolu-uuringute (B.IV.) ja rahulolu-uuringute (v.a telefonipäringud) (B.V.) kohta. Teave päringute (v.a. telefonipäringud) analüüsi kohta ning telefoniküsimuste ja/või rahulolu-uuringute (B.VI.) salvestamise ja analüüsi kohta kehtivad vastavalt ka äriklientidele.
D. Küberturvalisus
Juhul kui kahtlustate meie digitaalsete teenuste kasutamisel küberrünnakut, on teil võimalus võtta ühendust kliendisuhtluskeskusega. Selles kontekstis töötleb Volkswagen AG nõutavaid isikuandmeid, näiteks teie isikuandmeid (nt nimi, e-posti aadress, aadress, telefoninumber, riik ja keel), lepingu andmeid (nt teie lepingu- ja kliendinumbrid, nõusolekud), tehinguandmeid (nt tellimuse ja arve andmed), sõiduki andmeid (nt sõiduki identifitseerimisnumber, esmaregistreering, varustuse teave), sõiduki kasutamise andmeid (nt läbisõit, sõidupäevik, vedeliku täite tasemed), teenindusandmeid (nt sõiduki üleandmise / vastuvõtmise kuupäev, asendussõiduk), riistvara andmeid (nt seadme tüüp, seadme tootja, seadme seerianumber), tarkvara andmeid (nt püsivara, operatsioonisüsteem, rakenduse versioon), IT kasutusandmeid (nt teenustesse sisselogimine, funktsioonide kasutamine) või makseandmeid (nt pangaandmed).
Õiguslik alus meiega ühenduse võtmiseks küberrünnakute korral on ülekaalukas õigustatud huvi GDPR artikli 6 lõike 1 punkti f kohaselt. Volkswagen AG õigustatud huvi seisneb meie digitaalsete teenuste kõrgeima võimaliku turvalisuse tagamises.
Töötlemisel toetavad meid volitatud töötlejatena Cariad SE ja Salesforce.com, Inc. Kuna USA-s asuva Salesforce.com, Inc. juurdepääsu teabele ei saa välistada, sõlmiti vastav EL-i andmekaitse tüüpleping (piisav garantii andmetöötluseks kolmandates riikides). EL-i lepingu tüüptingimused leiate aadressilt https://eur-lex.europa.eu/legal-content/DE/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087. Säilitame teie andmeid ainult nii kaua, kuni see on vajalik vastavatel eesmärkidel, milleks me teie andmeid töötleme, ja tingimusel, et kustutamine ei ole vastuolus muude säilitamiskohustustega.
E. Teie õigused
Teil on võimalik igal ajal tasuta kasutada järgmisi õigusi Volkswagen AG suhtes. Lisateavet oma õiguste kasutamise kohta leiate jaotisest D.
Juurdepääsuõigus Teil on õigus saada meilt teavet (GDPR-i artikkel 15) teie isikuandmete töötlemise kohta.
Parandamise õigus Teil on õigus nõuda, et parandaksime teie isikuandmeid, mis on valed või puudulikud (GDPR-i artikkel 16).
Kustutamise õigus Teil on õigus nõuda oma andmete kustutamist juhul, kui GDPR-i artiklis 17 sätestatud nõuded on täidetud. Seetõttu võite taotleda oma andmete kustutamist, näiteks kui nende säilitamine pole enam vajalik nende kogumise eesmärkide saavutamiseks. Lisaks võite taotleda kustutamist ka siis, kui töötleme teie andmeid teie nõusoleku alusel ja te võtate selle nõusoleku tagasi.
Töötlemise piiramise õigus Teil on õigus taotleda oma isikuandmete töötlemise piiramist, kui GDPR-i artiklis 18 sätestatud nõuded on täidetud. Seda näiteks juhul, kui vaidlustate oma andmete õigsuse. Seejärel võite taotleda töötlemise piiramist seni, kuni teie andmete õigsuse kontrollimiseks kulub.
Vaidlustamise õigus Kui töötlemine põhineb ülekaalukal õigustatud huvil, on teil õigus oma andmete töötlemine vaidlustada. Vaidlustamine on lubatud, kui töötlemine toimub kas avalikes või Volkswagen AG või kolmanda poole õigustatud huvides. Vaidlustamise korral palume teil teatada meile andmetöötluse vaidlustamise põhjused.
Lisaks sellele on teil õigus vaidlustada andmetöötlus otseturunduse eesmärgil. Sama kehtib ka profileerimise kohta, kui see on seotud otseturundusega.
Andmete üleviimise õigus Tingimusel, et andmetöötlus põhineb nõusolekul või lepingu täitmisel ning et see toimub ka automatiseeritud töötlemise abil, on teil õigus saada oma andmed struktureeritud, levinud ja masinloetavas vormingus ning edastada need teisele vastutavale töötlejale.
Nõusoleku tagasivõtmise õigus Kuivõrd andmetöötlus toimub nõusoleku alusel, on teil õigus oma nõusolek tulevikus edaspidi igal ajal tasuta tagasi võtta.
Kaebuse esitamise õigus Samuti on teil õigus esitada kaebus järelevalveasutusele (nt Alam-Saksi andmekaitseametnikule) meiepoolse teie andmete töötlemise kohta.
F. Teie kontaktpunktid
Kontaktpunktid oma õiguste kasutamiseks
Teabe saamiseks isiku kohta, kelle poole oma õiguste kasutamiseks pöörduda, ja lisateabe saamiseks külastage järgmist linki https://datenschutz.volkswagen.de.
Andmekaitseametnik
Meie andmekaitseametnik on teie kontaktisik andmekaitsega seotud küsimustes:
Volkswagen ID privaatsuseeskirjade ja kliendisuhtluskeskust hõlmavate toodete/teenuste privaatsuseeskirjade asjakohane tekstiosa:
[xy] kliendisuhtluskeskus
Meie digiteenuste või rakendustega seotud küsimustes (nt posti, e-posti või telefoni teel) võite pöörduda kliendisuhtluskeskuse poole. Selles kontekstis [töötleme / Volkswagen AG töötleb] teie päringu töötlemiseks ja klienditeeninduse jaoks vajalikke isikuandmeid (nt nimi, e-posti aadress, aadress, telefoninumber, riik ja keel). Lisateavet kliendisuhtluskeskuse kasutamisel teie isikuandmete töötlemise kohta leiate kliendisuhtluskeskuse privaatsuseeskirjadest aadressil [https://vwid.vwgroup.io/data-privacy].
Kui kliendisuhtluskeskus ei suuda teie probleeme otse lahendada, annab ta teie taotluse edasi <teenindusele> teie taotluse töötlemiseks ja teie probleemi lahendamiseks. <teenindus> töötleb teie isikuandmeid <töötleja (riik)> toel. Kui <kolmandas riigis> asuva <protsessori> (lugemisega) juurdepääsuõigust teabele ei saa välistada, sõlmitakse teie isikuandmete piisava kaitse tagamiseks vastavalt vastav EL-i andmekaitse standardleping. EL-i lepingu tüüptingimused saate alla laadida aadressilt https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087.