Kontrollige, kas see puudutab teie sõidukit
Teave EA189 diiselmootorite kohta
Palun sisestage oma sõiduki identifitseerimisnumber (VIN)
Palun pange tähele: kontroll teeb kindlaks vaid selle, kas tehniline NOx-meede puudutab teie Volkswageni või Volkswageni tarbesõidukite tootemargi alla kuuluvat sõidukit. Päring ei sisalda USAs ja Kanadas müüdud sõidukeid.
Lisateabe saamiseks võtke palub ühendust meie klienditeenindusega.
Mis on VIN?
VIN on kindel sõiduki identifitseerimisnumber. Selle 17-kohalise numbri leiate oma registreerimistunnistuse esimesest jaotisest ehk sõiduki registreerimisdokumendist, ning esiklaasi allosast.
Iga klient on meile oluline
Diiselautode tagasikutsumine puudutab palju enamat kui ainult mootoreid. See puudutab iga klienti. Just seetõttu oleme praeguseks edukalt vastavusse viinud juba sadu tuhandeid Volkswageneid. Ent sellega meie tegevus ei piirdu: oleme toimekalt ka arendanud, katsetanud ja kontrollinud. Pärast rangete katsete seeriat on kõik meie välja töötatud tehnilised lahendused saanud Saksamaa Föderaalse Mootorsõidukite Ameti (KBA) heakskiidu.
See tähendab, et saame nüüd vastavusse viia iga viimast kui üht mõjutatud diiselmootorit. Kõik Volkswageni kliendid, kelle sõidukeid ei ole veel vastavusse viidud, saavad selle teabe peagi posti teel. Hindame tõepoolest teie kannatlikkust ning lojaalsust meie tootemargile. Töötame edaspidi ööpäev läbi, et taastada teie usku Volkswageni tootemarki. Ning oleme 100% rahul alles siis, kui kõik meie kliendid on Volkswageniga taas 100% rahul.
Sest iga klient on meile oluline.
Küsimused ja vastused
See lehekülg sisaldab küsimusi ja vastuseid Volkswageni praeguste sündmuste kohta. Seda teavet värskendatakse regulaarselt. Teave puudutab ainult käimasolevale konkreetsete sõidukimudelite ebaõigete CO2-väärtuste uurimist ja tehnilist NOx-meedet.
Lämmastikoksiidide KKK
Mida peab tegema klient, kes ostab kasutatud auto, millele ei ole veel tarkvaravärskendust tehtud?
Millised õigused on tarbijatel usaldust parandava meetme (TBM) alusel?
Kuidas võetakse puudutatud sõidukeid omavate klientidega esmalt ühendust?
Olen puudutatud sõiduki omanik ja elan EL27 riigis. Otsustasin mitte osaleda tarkvara paigaldamise meetmes. Kas ma võin Saksamaal sõitmist jätkata (näiteks puhkuse ajal)?
Olen puudutatud sõiduki omanik ja elan EL28 riigis. Otsustasin mitte osaleda tarkvarapaigaldamise meetmes. Mis juhtub, kui kolin alaliselt riiki, kus tehniline meede on kohustuslik, ning soovin oma sõiduki kaasa võtta?
Miks edastatakse teateid, et Föderaalne Mootorsõidukite Amet on tehnilised lahendused 100% heaks kiitnud, kuid mina pole veel Volkswagenilt kirja saanud?
Juhtum puudutab minu sõidukit – kas pean selle teenindusseviima?
Miks vajab minu auto tehnilist meedet?
Kuidas saan tehnilise meetme rakendamiseks aja kokku leppida?
Kas saan Volkswageni partnerilt peale tehnilise meetme rakendamist sellekohase kinnituse, ning mida saan ette võtta juhul, kui kinnituse kaotan?
Kellega saan ühendust võtta, kui mu sõiduk näitab peale tehnilise meetme rakendamist veateadet?
Minu sõiduk on puudutatud – kas võin selle kasutamist jätkata?
Minu sõiduk on puudutatud – kes teavitab mind edasistest sammudest?
Minu sõiduk on puudutatud – kas see toob mulle kaasa mingisuguseid kulusid?
Millal saan täiendavat teavet?
Mis täpselt veerestendil juhtus ning kuidas?
Millised väärtused kalduvad võimuorganite tähelepanekute järgi heakskiidetud väärtustest kõrvale?
Kas EU 6 heitestandardiga mootorid on samuti puudutatud?
Kas heiteprobleemid mõjutavad ka Volkswagen bensiinimootoreid?
Kuidas saavad tulevased autoostjad teada, kas sõidukit on juba kohandatud? Kas sõidukil on kusagil erimärgis?
Kas on võimalik, et lüliti loogika rakendamine kahjustab sõidukit?
Kas kohandamist võib teha iga Volkswageni partner maailmas?
Kas vastavusse viimine on tasuta?
Kas planeeritud aktsioon kehtib kõigile puudutatud sõidukitele?
Mida täpselt sisaldavad kokkulepped USA võimuorganitega?
Mida tähendab kokkulepe USA võimuorganitega Saksamaa klientide jaoks?
Mida tähendab Volkswageni usalduse suurendamise meede?
Millised tootemargid pakuvad usaldust suurendavat meedet ning milliseid mudeleid see puudutab?
Kellele kehtib usaldust parandav meede?
Milliseid komponente usalduse suurendamise meede hõlmab?
Millised on usaldust suurendava meetme tingimused?
Kas usalduse parandamise meede kehtib ka siis, kui mu sõiduk on juba tehnilise meetme läbinud?
CO2 KKK
Kui suures ulatuses kalduvad uuesti mõõdetud CO2 väärtused kõrvale sätestatud väärtustest?
Millised on tagajärjed kliendile?
Kas puudutatud mudelitele on oodata tehnilisi muudatusi või tarkvarauuendusi?
Minu sõiduki kütusekulu on oluliselt suurem kui sõiduki dokumentides ja kataloogides märgitu. Kuidas te seda seletate? Kas ametlikud katseväärtused on vaid tarbetu teave?
Faktid diiselmootorite heite kohta
Lühivideotest saate teada kõik olulised faktid: alates lülitusloogika funktsionaalsusest ja plaanitud parandusmeetmetest kuni Volkswageni partneriga aja kokku leppimiseni.
Siin näitame teile, kuidas diiselmootori toodetud heitgaasidest eemaldatakse sammhaaval kahjulikud ained, et tagada rahvusvaheliste turgude sätestatud reeglite järgimine.
Saage teada, miks aktiveerub sõidukis veerestendil olles spetsiaalne katsestendirežiim, mis käivitab väljalaskesüsteemi heitgaase katsetades eelmääratud profiili.
Vaadake, milliseid meetmeid millistele mootoritele rakendatakse. Siit saate teada, kas piisab uue mootorijuhtimistarkvara paigaldamisest või on vajalik rakendada tehnilist meedet.
Saage teada, kuidas leppida kokku teie sõiduki tasuta kohandamise aega ning kuidas aktsioon teie kui kliendi jaoks töötab.
Võtke meiega ühendust
Teil on küsimusi Volkswageni hetkeolukorra või oma sõiduki seisukorra kohta? Meie klienditeenindus aitab teid hea meelega.
Saatke meile julgesti e-kirju:
http://recall.volkswagen.ee
Leidke tee lähima Volkswageni partneri juurde.
Leidke oma Volkswageni partner
Leidke tee lähima Volkswageni tarbesõidukite partneri juurde.
Leidke oma Volkswageni tarbesõidukite partner