Kõik õlid pole võrdsed: Volkswageni mootoriõli tagab parima jõudluse
Õige õli on justkui auto vedel osa, mis täiustab ideaalselt mootorit, kaitseb seda ning võimaldab parimat jõudlust. Siin saate teada, kuidas valida õiget mootoriõli, ning mida tähendab näiteks 0W-20 või 0W-30.
Palju enamat kui kõigest tavapärane
Meie kvaliteetsed mootoriõlid läbivad järjepidevalt uuendusi, mis nihutavad mootorite töövõime piire, ületades samal ajal kehtestatud standardeid ja nõudeid.
Volkswageni kvaliteetne mootoriõli Longlife III
Pikendab õlivahetusvälpa. Välja töötatud spetsiaalselt teie auto mootori jaoks
- Spetsiaalselt teie Volkswageni jaoks loodud.
Sobib mootoritele, mis vastavad Volkswageni standarditele 504.00 ja 507.00 - Kütusesäästlik.
Tõhusam tänu väiksemale hõõrdumisele ning pikendab ka mootori tööiga. - Pikendab õlivahetusvälpa.
Seda tänu pikaajalisele stabiilsusele, vähendatud tuha sisaldusele ning viskoossusklassile 5W-30. Õlivahetusvälp pikeneb ka tahkete osakeste filtriga diiselsõidukitel. - Ei vaja lisaaineid
Õlis olevad ained hoiavad mootori puhtana ning väldivad sette kuhjumist.
Näide LongLife’i õli koostisest
- 1% kulumiskaitset
- 3% lisandkmponete
- 3% aktiivseid puhastuskomponente
- 5% imavaid komponente
- 10% voolamise parandajat
- 78% sünteetilist baasõli
Volkswageni kütusesäästlik mootoriõli LongLife IV
Äratuntav – seda tänu õli ainulaadsele rohelisele värvusele
Kõik õlid pole võrdsed: LongLife IV vastab kõigile uue põlvkonna bensiini- ja diiselmootorite nõudmistele, millel on tahkete osakeste filtrid ning pikendatud teenindusvälbad.
- Spetsiaalselt teie Volkswageni jaoks loodud.
VW standarditele 508.00 ja 509.00 vastavatele heakskiidetud mootoritele. - Kaitseb teie auto mootorit.
Seda tänu vähendatud tuhasusele ning viskoossusklassile 0W-20, mis tagab õige konsistentsi isegi madalal temperatuuril. - Manuseid ei ole vaja juurde lisada.
Õlis olevad manused hoiavad mootori puhtana ning väldivad sette kuhjumist. - Sobib lühikeste vahemaade sõitjatele.
Seda tänu väiksemale hõõrdumisele ning vähendatud õlitakistusele mootoris.
Aeg õlivahetuseks? Teenindusvälba kuva põhiekraanil tuletab teile seda meelde.
Kasutusjuhendist leiate, millal on aeg õlivahetuseks. Mootoriõli vahetamisel on kaht liiki välpasid.
- Paindlik hooldus.
Hooldusvälba kuva alusel, kuid hiljemalt kahe aasta või 30 000 km läbisõidu järel. - Fikseeritud hooldus.
Iga 15 000 km järel, kuid vähemalt üks kord aastas.
Tähelepanu! Suur hulk lühikesi vahemaid või külmkäivitusi võib hooldusvälpa lühendada.
Suurim jõudlus
Isegi parima mootoriõliga on mootori kaitsmiseks vaja õiget õlitaset. Liiga vähese õliga hõõrub metall metalli vastu ning see võib mootorit kahjustada. Liiga palju õli tähendab, et õli võib sattuda põlemiskambrisse ja kahjustada katalüüsmuundurit. Kontrollige kindlasti õlitaset regulaarselt.
Mootoriõli tase liiga madal või mootori õlitaseme anduri rike
- Tuli põleb:
mootori õlitase on liiga madal. Lülitage mootor välja ja kontrollige õlitaset. - Tuli vilgub:
mootori õlitussüsteemis on viga. Külastage spetsialisti ja laske mootori õliandurit kontrollida.
Liiga madal mootori õlirõhk
- Lülitage mootor välja ja mõõtke õlitaset.
- Kas tuled endiselt vilguvad?
Kahjustuste vältimiseks lülitage mootor viivitamatult välja ning küsige spetsialiseerunud ettevõttelt abi.
Täiuslik pikemateks teekondadeks: Volkswageni üheliitrine õli pakend. Mugav pakiruumis hoida. Puhkama minnes on äärmiselt oluline hoida autos kaasas ühte liitrit õige kvaliteediga õli, sest VW standarditele 504.00 või 507.00 vastavaid LongLife III õlisid ning VW standarditele 508.00 ja 509.00 vastavaid LongLife IV õlisid ei ole kõikjal saada.
Õlis olevad kvaliteetsed manused on justkui teie mootori tööks vajalikud vitamiinid ja mineraalid. Originaalanumas hoitud õli saab ohutult säilitada vähemalt neli aastat.
Hoidke alati ühte liitrit õli käepärast
Õlitaseme õige mõõtmine
Liiga madala õlitasemega sõitmine asetab mootori ohtu; liiga palju mootoriõli on samamoodi kahjustav. Lugege siit, kuidas õlitaset õigesti mõõta.
Soojendage oma Volkswageni mootor üles, sõites vähemalt 10 km.
Parkige auto tasasele pinnale ja lülitage mootor välja. Laske sel kaks minutit seista, et soe mootoriõli saaks karteri põhja koguneda.
Avage kapott ja eemaldage õlimõõtevarras.
Puhastage õlimõõtevarras ebemevaba lapiga.
Sisestage õlimõõtevarras aeglaselt mõõteavasse, et vältida õli ringiloksumist.
Eemaldage õlimõõtevarras ettevaatlikult ning vaadake õlitaset. Õlikelme peab jääma minimaalse ja maksimaalse tähise vahele. Kui jääb, võite õlimõõtevarda lõplikult tagasi asetada ning sõitu jätkata. Kui ei jää, peate kas mootoriõli juurde lisama või oma spetsialiseerunud ettevõttega ühendust võtma.