Jätkusuutlikkus

Koos kliima kaitsmise nimel

Kliimamuutused on meie ajastu üks suurimaid väljakutseid. Et Pariisi kliimaleppes sõnastatud eesmärke saavutada, on vaja vähendada CO₂ emissioone transpordisektoris.

Muidugi tahame seda vastutustundlikult teha. Püüdluses luua täiselektriline mudelivalik investeerib Volkswagen terviklikku lähenemisse: mobiilsus tulevikus, mis pole ainult elektriline, vaid ka jätkusuutlik.

Illustration Climate Protection

Teel kliimaneutraalse mobiilsuse suunas.

Elektriautod on äärmiselt energiatõhusad. Kas teadsite, et elektriautoga saab sama energiahulgaga sõita 3 kuni 4 korda¹ kaugemale kui sisepõlemismootoriga? Siiski on teel jätkusuutlikuma mobiilsuse poole mõned väljakutsed, mille tahame teiega ära klaarida:

Ühest küljest nõuab elektriautode, eriti akude, tootmine rohkem energiat kui sisepõlemismootoriga auto tootmine. Teisest küljest sõltub kasutusfaasi potentsiaalne sääst energialiigist, mida oma elektriauto laadimiseks kasutate.

Map, range comparison combustion cars vs electric vehicles
Graafik, sõiduulatuste võrdlus sisepõlemismootor.

Et kindlustada, et tootmises vajaminev täiendav energiakogus ei viiks suurema süsinikujalajäljeni, oleme võtnud endale eesmärgiks olla esimene autotootja, kes pakub uut ID.3 standardis kliimaneutraalsena. See võimaldab teil alustada parema süsinikdioksiiditasakaaluga.

Kasutusfaasi ajal toetame teid erinevate rohelise energia laadimise pakkumistega, et aidata teil täiendavalt oma süsinikujalajälge vähendada.

Nature, climate protection, electric vehicle, ID.3

Mida meie kliima kaitsmiseks teeme

Emissioonid tekivad elektriauto terve elutsükli vältel. Et neid jätkusuutlikult vähendada, järgime sellist põhimõtet:

Kõigepealt väldime, siis vähendame ja lõpuks kompenseerime vältimatuid emissioone projektidega, mis kaitsevad kliimat.

Meie terviklik lähenemine algab energiatõhususe suurendamise meetmetest ja Zwickau tehases rohelise energia kasutamisest. Lisaks on meie varustajad kohustatud akude tootmisel rohelist energiat kasutama.

Illustration life cycle of the ID.3
Illustratsioon ID.3 elutsüklist

Tootmisfaasi vältimatuid emissioone vähendatakse samm-sammult ja seni kompenseeritakse neid sertifitseeritud kliimakaitseprojektide kaudu. See aitab meil saavutada oma eesmärk pakkuda teile sada protsenti CO₂-neutraalse jalajäljega ID.3.

Et saaksite oma elektriautoga kasutusfaasis kliimaneutraalselt sõita, pakume teile laia rohelise energiaga laadimise võimaluste valikut - kodus, linnas ja igal pool mujalgi.

Mida teie saate kliima kaitsmiseks teha.

Meie vastutame teie elektriauto kliimaneutraalse tootmise eest. Teie vastutate oma elektriauto kliimaneutraalse kasutamise eest. Me pakume kõikideks laadimisvariantideks kliimasõbralikke lahendusi:

  1. Saate kodus rohelist energiat kasutada. 
  2. Linnas saate lihtsalt rohelise energia laadimisjaamu leida, kasutades meie uues rakenduses We Connect² funktsiooni Green Routing. 
  3. Volkswagen toetab rohelise energia ja vajaliku infrastruktuuri laiemat levikut uue teenusepakkuja Elli kaudu. Oma tööandja poolt rohelise energia laadimisjaamade loomist aktiivselt julgustades panustate samuti. 
  4. Maanteedel saate kasutada Euroopa võimsaimat kiirlaadimisvõrku, mis - kui see on konkreetses riigis saadaval - töötab rohelise energiaga. IONITYAva väline link - ühisettevõte, mille asutasime koostöös teiste autotootjatega.
Gallery featuring green energy providers Elli and IONITY as well as charging infrastructure and Volkswagen We app.

 

 

 

¹ Võrdlus põhineb energiahulgal 60 kWh, mida saab genereerida 6 liitrist diislikütusest - see on teoreetiline sisepõlemismootori kütusekulu 100 km kohta, aga ka energiahulk, millega elektriauto suudab teoreetiliselt läbida umbes 400 km. Oluline on märkida, et tegelik elektriauto suurema tõhususe abil saavutatav võimalik sõiduulatus sõltub suuresti sõiduviisist ja keskkonnamõjutajatest (pinnavormid, temperatuur jne).

² Tasuta We Connect rakenduse kasutamiseks vajate ühilduva iOS või Androidi operatsioonisüsteemiga nutitelefoni ja andmesidevõimalusega SIM-kaarti. Vajate ka olemasolevat sobivat mobiilsidelepingut või tuleb see mobiilsideteenuse pakkujaga eraldi sõlmida.