We Connecti teenused: mugavus – nagu teie jaoks loodud
1

Mugavus.
Nagu teie jaoks loodud.

Mugavus.
Nagu teie jaoks loodud.

Teil on vaja autoga sõitma minna, aga võti on abikaasa käes? Laske võti endale nutitelefoni teel saata. Tänu isikupärastamisele aktiveeritakse teie isiklikud seaded vaid ühe käeliigutusega. Tundke ennast nagu kodus, isegi tööle sõitmise ajal: Öelge lihtsalt „Vii mind tööle“ ning Volkswagen käivitab navigeerimise. Sest ta mõistab teid paremini kui kunagi varem. See on tiimitöö.

Sidus-seisuküte

Soojendage külma ilmaga autot siis, kui ise hommikust sööte. Teenusega Sidus-seisuküte* saate lisaks määrata We Connecti äpi abil väljasõiduajad, et teid ootaks alati soe ja jääst vabastatud sõiduk.

* Ainult koos lisavarustuse hulka kuuluva seisuküttega.

We Connect – auto klimatiseerimine nutitelefoni abil
We Connect – teie nutitelefonist saab autovõti

Mobiilne võti

Adjöö, võtmete otsimine – teie nutitelefon on nüüd mobiilne võti*, mis avab ja käivitab Volkswageni nüüd ühe käeliigutusega. Saatke lisadigivõtmeid sõpradele ja pereliikmetele ning laske neil oma sõidukit hõlpsalt kasutada. Esimesed viis mobiilset võtit on teile tasuta saadaval, rohkem mobiilseid võtmeid saate osta otse oma infotainment-süsteemi In-Cari poest või We Connecti veebipoestAva väline link. Teine võimalus on minna nõustamisele Volkswageni partneri juurde kohapeale, kust saate osta ka vautšeri, mida saab kasutada ka digitoodete ostmiseks meie veebipoodidest.

* Saadaval ainult lisavarustusse kuuluva navigatsioonisüsteemiga Discover Pro (Passatile, Arteonile ja Golfile) või Discover Media (ainult Golfile) ning koos We Connecti äpiga. Esialgu on Passatile ja Arteonile viis tasuta ja Golfile pärast selle funktsiooni ostmist samuti viis mobiilset võtit saadaval. Mobiilsed võtmed saab välja lunastada esimese 4 aasta jooksul alates We Connecti lepingu sõlmimisest. Mobiilse võtme edastamiseks on vajalik võtme saatja identiteedi kontroll Volkswagen Identi protseduuri abil. Pärast ühilduvale mobiiltelefonileAva väline link paigaldamist kehtib mobiilne võti lõppseadmes üks aasta.

Isikupärastamine

Volkswagen tunneb teid ära ja aktiveerib pärast Volkswagen konto loomist ja sõidukis üks kord sisselogimist automaatselt ja varustusest sõltuvalt teie isiklikud seaded arvukates süsteemides alates istmest kuni valgustuse, kliima, infotainmenti, navi- ja juhiabisüsteemideni. Maksimaalne mugavus eri sõidukite ja eri kasutajatega.

We Connect – võtke isikupärastatud seadistused lihtsalt kaasa
We Connect – sidus-hääljuhtimine

Sidus-hääljuhtimine

Lisavarustusse kuuluva hääljuhtimise* sidusvärskendamise abil saate veel parema hääljuhtimise. Valige lemmikmuusikat võrgus, otsige lemmikveebiraadioid hääljuhtimise abil ning kasutage navigeerimisel intuitiivset sihtkohtade sisestamist. Uues Golfis saate lisaks e-kirju dikteerida, samuti lasta neid ette lugeda või käsitseda oma In-Cari äppe – kõike seda pilku teelt pööramata.

* (Sidusrežiimis) hääljuhtimine on hetkel saadaval järgmistele keeltele:  saksa keel, inglise keel (GB ja US), prantsuse keel, hispaania keel, tšehhi keel ja itaalia keel. 

Hoolduskava

Selleks et saaksite oma argielus kõige tähtsamatele asjadele keskenduda, jälgib Volkswagen soovi korral teie hooldusaegu ise. Kui ülevaatuse või õlivahetuse tähtaeg hakkab lähenema, edastab sõiduk teie soovi korral ja ühenduse olemasolul kõik olulised andmed teie eelistatud hoolduspartnerile, kes võtab teiega aja kokkuleppimiseks ühendust.* - Volkswageni teeninduspartner teavitab eesseisvast hooldusvajadusest - Volkswageni teeninduspartnerit saab lihtsalt ja individuaalselt kliendialas myVolkswagenAva väline link või We Connecti äpis otsida ja valida. Tänu andmete edastamisele saab töökoda koguni hinnata, kui palju aega peaksite hoolduse jaoks planeerima. Nii leiab hooldusaja kinnipanemine nagu iseenesest lahenduse.

* Lisateavet andmete töötlemise kohta leiate andmekaitsedeklaratsioonist järgmiselt lingilt:  www.myvolkswagen.net/weconnect-legal-mod123Ava väline link

We Connect - hooldusaja kokkuleppimine on lihtne

Vestelge meiega

Vestelge meiega

Kontakt

Teil on küsimusi, ideid või tagasisidet? Helistage meile.

Võtke meiega ühendust numbril 800 - 011 20 06 (tasuta kõigist Eesti püsivõrkudest). Saate meid kätte ööpäevaringselt. Kui teie sideteenuse osutaja ei toeta seda telefoninumbrit, helistage numbril +49 5361-379 377-4. Hind oleneb teenuseosutaja tariifist. Välisriigist helistamise korral võib kehtida rändlustasu.

Te võite saata ka e-kirja:
weconnect-support@volkswagen.deAva meililink

Teid võib veel huvitada see

Volkswageni vastutust välistav klausel Volkswagen

1.

We Connecti teenuste kasutamiseks vajate te Volkswagen ID kasutajakontot ning te peate ennast We Connecti oma kasutajanime ja parooliga sisse logima. Lisaks tuleb ettevõttega Volkswagen AG sõlmida eraldi We Connecti või We Connect Plusi leping sidusrežiimis aadressilt www.myvolkswagen.net või äpi Volkswagen We Connect“ kaudu (saadaval App Store’is ja Google Play Store’is). We Connect Plusi puhul on teil pärast sõiduki üleandmist 90 päeva aega, et sõiduk aadressilt www.myvolkswagen.net või äpi Volkswagen We Connect“ kaudu registreerida ning teenuseid kogu kokkulepitud tasuta kasutusaja jooksul kasutada. We Connecti mobiilsete sidusteenuste kasutamist võimaldatakse integreeritud internetiühenduse kaudu. Sellega seotud, Euroopa piires tekkivad andmeside kulud kantakse võrgulevi raames Volkswagen AG poolt, erandiks on „Streaming & Interneti“ teenuste ning üksikute In-Cari äppide kulud. „Streaming & Interneti“ teenuste, üksikute In-Cari äppide ning WLAN-i kuumkoha kasutamise jaoks saab välise mobiilside partneri „Cubic Telecom“ käest tasulisi andmepakette tellida ja neid arvukate Euroopa riikide võrgulevi piirkonnas kasutada. Nende pakettide andmemahtu saavad kasutada kõik kasutajad ja sõidukis viibijad. Infot tingimuste, hindade ja toetatavate riikide kohta leiate te aadressilt vw.cubictelecom.com. Alternatiivina on veebiraadio ja meediumi voogesituse kasutamine võimalik mobiilse lõppseadme (nt nutitelefoni) kaudu, millel on olemas suutlikkus toimida mobiilse WLAN-i kuumkohana. Sellisel juhul on vastavad teenused saadaval ainult olemasoleva või eraldi sõlmida tuleva lepinguga teie ja teie mobiilside teenusepakkuja vahel ning ainult vastava mobiilside võrgu leviala piires. Andmevahetuse tõttu interneti kaudu võivad olenevalt teie kehtivast mobiilside tariifist ja eelkõige välismaal käitamisel tekkida täiendavad kulud (nt rändlustasud).

Tasuta äpi Volkswagen We Connect“ kasutamiseks vajatakse sobiva iOS-i või Androidi operatsioonisüsteemiga nutitelefoni ja andmeside suvandiga SIM-kaarti koos olemasoleva või eraldi sõlmida tuleva mobiilside lepinguga teie ja teie mobiilside teenusepakkuja vahel.  

Milliseid teenuseid paketid We Connect ja We Connect Plus sisaldavad, see võib riigiti varieeruda. Saadavalolek on sõltuv ka sõidukimudelist, varustusest ja installitud tarkvara versioonist. See kehtib ka kolmandate teenusepakkujate teenuste kohta. Teenuseid saab kasutada vastavalt lepingu kokkulepitud kestuse jooksul ning nendes võidakse lepingu kestuse ajal teha sisulisi muudatusi või need peatada. Lähemat infot saate te aadressilt connect.volkswagen-we.com ja oma Volkswageni partneri käest. Infot mobiilside tariifitingimuste kohta saate te oma mobiilside teenusepakkuja käest.