Need töö- ja kuluvedelikud kaitsevad teie auto mootorit rooste, kuumuse ja katlakivi eest. Samuti kannavad need üle pidurijõudu ning hoiavad teie nähtavuse selge ja õhu puhtana... Ühesõnaga – ilma nendeta ei tööta mitte miski. Avastage, millised on Volkswageni originaal töö- ja kuluvedelikud.
See on mustuse suhtes karm. Aga teie Volkswageni vastu õrn.
Lumi, vihm, putukad: mis ka täna õhus ringi ei lendaks – Volkswageni originaal-klaasipesuvedelik hoiab teie vaate puhtana. Samal ajal kaitseb klaasipesuvedeliku eriline koostis teie auto esiklaasi ning klaasipuhasteid pakase ja saasteainete eest, jätmata jälgi auto värvikihile.
Maksimaalne kaitse maksimaalse jõudlusega.
Kiirendades lähevad teie auto mootori osad väga kuumaks – kusjuures need lähevad liiga kuumaks enamiku materjalide jaoks. Volkswageni G13 originaal jahutusvedelik jahutab usaldusväärselt isegi äärmuslikes tingimustes. Samal ajal kaitseb jahutusvedeliku uuenduslik koostis teie auto mootorit katlakivi, korrosiooni, hapete ja kuni –40 °C pakase eest. See sobib ideaalselt isegi üleni alumiiniumist mootoritele.
Ärge jätkake sõitu!
Helistage abi saamiseks ekspertidele.
Tuli põleb: jahutusvedeliku tase on liiga madal, temperatuur on liiga kõrge või süsteem on vigane.
Tuli vilgub: jahutussüsteem on vigane.
Temperatuurinäidik on hoiatavas vahemikus?
Peatuge, seisake mootor ja laske sel maha jahtuda. Alles siis jätkake sõitu. Kontrollige jahutusvedeliku taset.
Kas temperatuurinäidik on normaalses vahemikus?
Kui mootor on maha jahtunud, siis kontrollige jahutusvedeliku taset ja vajaduse korral valage seda juurde.
Vältige mootori kõrgeid pöördeid ja mootori liigset kurnamist.
Omaenda standard, mis garanteerib teie turvalisuse.
Turvalisem ekstreemses külmas ja äärmuslikes tingimustes, rohkem aega järgmise hoolduseni. Volkswageni originaal pidurivedelik töötati välja koos teie auto pidurisüsteemiga. See pidurivedelik on palju enamat kui lihtsalt standardne – tegelikult lõi see omaenda standardi: VW Standard 501 14.
Pidurivedelik peab vastama suurtele nõudmistele. Vaid pidurivedeliku abil peatub teie auto ohutult, seda nii kuuma kui ka külma ilmaga.
Vedel isegi külma ilmaga.
Pidurivedelik ei tohi külmuda ega taheneda isegi äärmusliku külmaga.
Seob niiskust.
Pidurivedelik on hügroskoopne: see imab vett ega lase pidurisüsteemis tekkida veetilkadel, mis põhjustavad roostet ja vähendavad pidurdusjõudu.
Kõrge keemispunkt.
Pidurivedelik ei tohi keema minna, sest selle tagajärjel tekivad kokkusurutud aurumullid ja piduritesse ei kanta üle täielikku pidurdusjõudu.
Pidurivedelik imab niiskust, hoides sellega veesisalduse teie auto pidurisüsteemis madalana. Samas tähendab see, et aja jooksul veesisaldus pidurivedelikus siiski tõuseb. Kui veesisaldus pidurivedelikus on liiga suur, siis keemispunkt langeb ja võivad tekkida aurumullid. Kui vajutate pidurit, siis surutakse need mullid kokku. Pidurdusjõud kaob.
Teie auto pidurid peavad usaldusväärselt töötama, et tagada nii teie enda kui ka kaasreisijate ohutus. Laske oma auto pidureid hooldada või remontida vaid väljaõppinud spetsialistidel, eelistatavalt teie Volkswageni partneri juures.
Uue Volkswageni puhul peaksite pidurivedelikku esimest korda vahetama kolm aastat peale auto ostu. Hiljem soovitame pidurivedelikku vahetada iga kahe aasta järel.