2.3.47.2, 2017-10-10 18:26:25

Mudelid.

Elektrisõidukid.

Emissioonivaba sõitmine: elektriautodega võib saada see ettekujutus reaalsuseks.

Multitalent.

e-Golf.

Uusim tehnika tuttaval kujul. e-Golf sõidab ainult elektriga. Mugavus ja sõidurõõm jäävad multitalendil peaaegu muutumatuks.

Bis zu 4.380 € Umweltbonus.

Mootor: elektriline
Võimsus: 100 kW (136 hj)
Käigukast: 1-käiguline automaatkäigukast
Heitkogus: 0 g/km

Mitmekülgselt elektriline.

e-up!
Keskkonnateadlikkus ja säästlikkus käivad mudelil e-up! käsikäes igapäevase sõitmise, suure mugavuse, arvukate lisade ja üllatava mahutavusega.

Mootor: elektriline
Võimsus: 60 kW (82 hj)
Käigukast: 1-käiguline automaatkäigukast
Heitkogus: 0 g/km

Pistikhübriidid.

Ühendavad dünaamika säästlikkusega. Kahe mootori jõuga. 

Uus kiiruse mõiste.

Golf GTE.
Rõõm nupuvajutusest – saavutab ainult 7,6 sekundiga kiiruse 100 km/h. Golf GTE ühendab GTI dünaamika e-Golfi säästlikkusega. Sõidurõõm innovatsiooni kaudu.

Mootor: pistikhübriid 1.4 TSI elektrimootoriga
Võimsus: 110 kW (150 hj) / 75 kW (102 hj)
Käigukast: 6-käiguline topeltsiduriga käigukast DSG
Heitkogus: elektrivool 0 g/km / superbensiin 40–36 g/km

Voolujooneline elegants.

Passat GTE.
Täiuslik tehnoloogia: Passat GTE ühendab võimsa TSI-mootori ja lokaalselt emissioonivaba elektriajami eelised.

Mootor: pistikhübriid 1.4 TSI elektrimootoriga
Võimsus: 115 kW (156 hj) / 85 kW (115 hj)
Käigukast: 6-käiguline topeltsiduriga käigukast DSG
Heitkogus: vool 0 g/km / superbensiin 40–38 g/km

Ruumikas hübriid.

Passat GTE Variant.
Nullemissioonisõiduki (elektrirežiimis) ja pikamaa-auto (bensiin) kombinatsioon teeb mudelist Passat GTE Variant paindliku kaaslase peaaegu kõigis eluolukordades.

Mootor: pistikhübriid 1.4 TSI elektrimootoriga
Võimsus: 115 kW (156 hj) / 85 kW (115 hj)
Käigukast: 6-käiguline topeltsiduriga käigukast DSG
Heitkogus: vool 0 g/km / superbensiin 40–38 g/km

Teid võib veel huvitada see.