2.7.59.9, 2018-10-09 10:11:18

I.D. perekond.

Tulevik vajab uusi ajameid.

Linnade kasv, fossiilkütuste nappus ja kliimamuutused toovad endaga uusi probleeme. Elektromobiilsus annab sellele vastuse.
I.D. VIZZION. Das Automobil der Zukunft.

Tuleviku auto.

I.D. VIZZION sõidab autonoomselt ja elektriga.
Kõrgklassi sedaan annab ülevaate tuleviku mobiilsusest: I.D. VIZZION sõidab hääl- ja žestjuhtimisega täisautonoomselt. Smart Device juhib ise, juhti pole vaja. Ühendatud digitaalse maailmaga, on I.D. VIZZION lisaks õppimisvõimeline ja samal ajal empaatiline. Seega suudab ta anda oma sõitjatele vaba ruumi, mida nad teel vajavad – olgu lõõgastuseks, suhtlemiseks või töötamiseks. Tänu sellele omandab ideeauto uue mõõtme mugavuses, keskkonnatõhususes ja ohutuses.
image

Stardiloendus tulevikku.

I.D. tuleb kompaktklassi elektriautona turule 2020. aastal.
Esimese kompaktse Volkswageni sõidukina koosneb I.D. uuest väljatöötatud elektrifitseerimise moodulsüsteemist, lühidalt MEB. See sõidab aku ühe laadimisega kuni 600 kilomeetri kaugusele. I.D.-ga saab edaspidi olla ka sõites kodus, sest Volkswageni Home‐Neti abil on võimalik auto ja korter või maja võrgus ühendada. Alates 2025. aastast peaks I.D. sõitma käsu peale täisautomatiseeritult.
ID Crozz

Esimene elektriga sõitev CUV.

Uus tulevikuauto I.D. CROZZ ühendab maasturi sõltumatuse kupee dünaamilisusega.
Uus I.D. CROZZ jääb maasturi ja neljaukselise kupee vahele ning seda on täiustatud seeriatootmise suunas. Laia mootorikapoti, selgete kontuuridega poritiibade ja väljast kõrgläikelise musta katusega mõjub I.D. CROZZ jõuliselt ja maskuliinselt.

Täiustatud ja edasi arendatud on ka interjöör – Open Space – oma suurepärase ruumikuse ning ülipaindliku istmete kontseptsiooniga. Mudeli I.D.CROZZ puhul on loobutud B-piilarist, nii et suuri pöörd- ja lükanduksi saab laialt avada ning isegi maastikuratta transport on probleemideta võimalik.

Salongis tagab alati puhta õhu, olenemata ümbruse tingimustest, Volkswageni äsja välja töötatud CleanAir-süsteem. Seejuures teavitab menüü nii õhu kvaliteedist autos kui ka süsteemi aktuaalsest tegevusest. Peale selle on edasiarendatud I.D.CROZZ varustatud hääle abil juhitava uue abisüsteemiga, mis võimaldab avada ja sulgeda uksi häälkäsklustega. Samuti aktiveeritakse või inaktiveeritakse käsklusega täisautomatiseeritud režiim „I.D. Pilot“. "
"Uus I.D.CROZZ on sportlik, interaktiivselt loodud heitevaba multitalent, mille elektriline 4MOTIONI täisvedu tuleb toime nii lahtise pinnasega teedel kui ka rasketes ilmastikutingimustes. Nii esi- kui ka tagasillal on mootor, jõujaotust reguleeritakse elektrilise kardaanvõlliga. 225 kW (süsteemivõimsus) maasturi laadimisvälp on 500 kilomeetrit (NEDC**) aku ühe laadimisega.

I.D.CROZZI keskele paigaldatud aku ning kaks ajamiüksust esi- ja tagaosas tagavad ideaalse kaalujaotuse. Seega sarnanevad I.D.CROZZI käsitsemisomadused Golf GTI tasemega.  Oluline osa selles on elektrooniliselt reguleeritavate summutitega veermikul, äsja loodud juhitaval tagasillal ja samuti hiljaaegu välja töötatud McPhersoni vedrupüstmikel.
ID Buzz

Homne hipibuss sõidab ise.

I.D. BUZZ on maailma esimene mitmeti varieeritav elektribuss, millel on täisautomatiseeritud sõidurežiim.
Tänu elektriajamile on see kuni kaheksa istme ja kahe pakiruumiga ruumikuse ime. Esilaternate asemel on sel LED-„silmad“, mis avatakse käivitamisel. Kui buss pöörab, vaatavad LED-laternad vastavasse suunda. Kui buss tuvastab sõidutee ääres inimesed, vaatab see nende poole. Selle elektriline laadimisvälp on 600 kilomeetrit (NEDC). Laadimine toimub induktiivselt või laadimisjaamas. 30 minuti pärast on saavutatud 80 protsenti mahtuvusest 150 kW laadimisvõimsuse (DC) juures.

I.D. BUZZ on tänu elektriajamile, kuni kaheksale istmele ja kahele pakiruumile – üks ees ja üks taga – ruumikuse ime. Rooliratas on täiesti ümber disainitud. See ei ole varustatud kodarate ja nuppudega, vaid sel on mahtuvustajuritega puuteplaat.

Tulevane I.D. BUZZ Pilot on navigeeritav AR-Head-upi ekraaniga. Teave, näiteks navigeerimissüsteemi suunajuhised, projitseeritakse seejuures virtuaalselt 7 kuni 15 meetri kaugusele sõiduki ette.

Teid võib veel huvitada see.