Soodsam kui te arvate:
elektromobiilsus

Täna ei ole elektrisõidukid enam nišitoode. Ometi arvab suur hulk inimesi ikka veel, et need on kallid. Lugege siit, miks see enam nii pole ja kuidas elektrisõidukiga sõitmine võib tulevikus veelgi soodsamaks muutuda.

Inimesed mööduvad Volkswagen ID.3-st.

Elektromobiilsus
atraktiivse baashinnaga

Vaatamata viimaste aastate suurtele edusammudele on aku jätkuvalt elektrisõiduki kõige kallim osa. Kuid modulaarse elektrilise platvormiga oleme loonud kogu meie ID. perekonnale standardse platvormi, mis võimaldab meil toota äärmiselt tõhusalt suures koguses sõidukeid. See vähendab tootmiskulusid, võimaldades meil pakkuda soodsaid hindu, nii madalaid kui 30 000 eurot või veelgi vähem. Lõppude lõpuks on meie eesmärk teha elektromobiilsus massiturule kättesaadavaks.

Mees töötab ja Volkswagen ID.3 on tema vaateväljas.

Odav pidada.
Teile kasulik.

Kokkuvõttes võivad elektrisõiduki ülalpidamiskulud, mis hõlmavad energiakulu, sõidukimaksu, hooldust, kulumist ja kindlustust, olla sarnase sisepõlemismootoriga sõiduki kuludest väiksemad. Erinevus on eriti hästi märgatav energiakulu (elekter on tavaliselt kütusest odavam) ja sõidukimaksu puhul. Sisepõlemismootoriga sõidukite puhul tuleneb see juba CO2-heitmeid hõlmavatest teguritest, mis võivad Saksa valitsuse üha jõulisemate kliimakaitse pingutuste tõttu veelgi suureneda.

ID.3 hoolduskulud võivad olla sarnase sisepõlemismootoriga sõidukiga võrreldes 30–40% väiksemad. See tuleneb peamiselt sellest, et enam pole vaja teha õlivahetust.


Kindlustuse puhul ei tohiks esineda mingeid puudujääke. Saksamaal on ID.3 praegu sarnasest sisepõlemismootoriga sõidukist koguni kolm kindlustusklassi madalamal.

ID. perekonna kulumiskulud on peamiselt seotud suurte optimeeritud veeretakistusega rehvidega. Need tagavad parima võimaliku sõiduulatuse, kuid kipuvad olema sisepõlemismootoriga sõidukite rehvidest kallimad.